zaterdag 11 april 2015

10 april 2015

Goedemorgen.
Migraine is er nog steeds.

Zaagmans ruilt ondertussen mijn iPhone 5s om voor een 6 plus.
Echt, als ik geen migraine had, deed ik nu een dansje door de kamer.

Tijd voor de pillen test.
In het verleden heb ik een allergische reactie gehad en de kans op dezelfde reactie met de huidige medicatie is groot.
Dus beginnen we met een kwart om te kijken of het goed gaat.

Ik leef nog, dus ga met m'n laptop aan de gang.

Ik leef nog steeds, dus het volgende kwartje mag erin.

Medicatie kan een mens gekke dingen laten doen.

Kunt u na gaan wat er zou gebeuren met Zaagmans als hij medicatie zou nemen.

Woehoe!
Mijn Dyanne-pakketje is binnen.

Alles keurig ingepakt.

En een lief kaartje erbij.
Sja, dan heb je mij al hè.

Maar de broek is super!
Ik laat u morgen een foto zien waar ik de broek ook aan heb.

De rest van de avond eet ik ijsjes en kijk ik tv achter mijn laptop.

Voor we gaan slapen wil Zaagmans graag zijn sexy onderbeen laten zien.
Dat mag.

Meneer T gaat braaf slapen met zijn sinaasappel.

Truste Zaagmans.
Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten