dinsdag 10 maart 2015

9 maart 2015

Goedemorgen.

Dacht, neem eens een smoothie uit een pakje.
Moet kunnen.

Ik heb weer kleding en schoenen aan.
Heel fijn.
Na een paar dagen in bed kan je echt blij zijn met de meest kleine dingen.

Ga eens opruimen joh!

Ok.

Wassen maar.

En eindelijk bekijk ik mijn nieuwe keukenmachine eens van dichtbij.
Geen overdreven-super-fantastisch-geweldig-dure-luxe-gekgekleurde...
Maar een basic witte.
Heel prima!

Meneer T kijkt of er buiten nog iets leuks voorbij komt.

Ik lunch met twee eieren.

En dan is het tijd om een recept uit te gaan proberen.

Flammkuchen, met mijn nieuwe keukenmachine.
Recept staat hier, klik.

Gelukt!

En nog een zoekplaatje voor u.

Ik trek mijn Spirelli weer eens uit het stof.
Heel simpel, rooster een paar zonnebloempitjes.
Bak een paar tomaatjes met knoflook en pesto.
Courgette een minuut of twee meebakken en klaar.

Aan tafel!

Zaagmans heeft er zin in.

Ziet er leuk uit toch?

En wat gaan we nu weer doen?

Boodschappen.

Hebben we alles?

Dan kan ik daarna nog fijn een rondje gaan lopen.

Ik kom heel veel sneeuwklokjes tegen.

En natuurlijk de kerk.
Hoi.

Kijk eens!
12.587 stappen gezet vandaag.
Ik mag naar bed.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Je bent nog wel wit, maar ben blij dat je weer op de been bent. Het eten ziet er super lekker uit, fijn dag je weer bezig kom zijn, hoop dat je nu snel weer hele aal goed op de been zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen