woensdag 4 maart 2015

3 maart 2015

Goedemorgen.


Ik voer heel belangrijke gesprekken met Zaagmans.

Bah!
Ik moet de deur uit en het regent nogal hard.
Ik smelt, dus moet mij goed inpakken.

Lente?

Waar dan?
Ik ben onderweg naar fysio.

En hier ging ik gelukkig alweer naar huis.

Eerst wat eten.

En nu ik weer helemaal droog en fris ben...wat gaan we dan doen?
Dochter wil maiskoekjes.
Prima, dan bak ik die gewoon nog een keer.

Uhmmm ik trek het blik open en zie dit.
Linzen.
Nergens mais te vinden.

Geen zin om weer door de regen te fietsen, dus ik vul het aan met ettertjes.

Gaat prima.

Zei ik toch.

Ze slikt het in ieder geval.

Meneer T zit mooi te wezen tussen de bloemen.

Zaagmans kijkt of hij nog steeds staartjes kan maken.

En ja hoor, het lukt nog steeds.

Het vlechten gaat alleen iets lastiger.

WoW!
Zijn we nu weer onderweg?
Naar de bouwmarkt zeker?
Of IKEA?

Ziet u het al?

Nou?
Nee, hier gaan we niet naartoe.

We gaan nog een keer naar het Rijks museum.
Of Rijksmuseum.
Ben er nog steeds niet uit.
Vorig jaar had ik dit geloof ik ook.

Hoe dan ook, we mochten last minute nog een bezoekje brengen van de werkgever van Zaagmans.
Woehoe!

Waar moeten we naartoe?
Ahh, bedankt.

 Plog jij ook?

Wat een mooi schilderij.
Maar echt.
Iedereen kijkt er zo tevreden op.
Alsof ze alle vier net heerlijk hebben zitten poepen.
Zo kalm.
Zo niks aan de hand.

Ik neem het nog even in mij op.

Oh oh, we staan op een luik, dat was vorige keer ook een dingetje.
Klik hier maar op om ons vorige bezoek te zien.

Rimpelloze gezichten.

Speklappen Gerrit.

Ik heb meer lef dan vorig jaar.
Ook ik groei hoor, mensen.

Dit is echt een heel vies mannetje.

Prachtig!

Zullen we dit plafond ook thuis maken?

Vroeger had je ook al Facebook.
En ook toen werd er wel eens iemand uit een vriendenlijst gegooid.

Ik denk dat deze meneer het was.
Aan de scheur in zijn gezicht te zien lag hij niet echt goed in de groep.

Haha!

Prachtig.

Ook al.

Goed, hier komen we dus voor.
De late meesterwerken van Rembrandt.
Of zoals Dochter zegt, z'n rem brandt, moet je de brandweer niet bellen?

Prachtig plafond, alweer.

Van de schilderijen kwam niet heel veel terecht.
Er waren nogal veel mensen en volgens mij dachten ze dat het een borrel was.
Of een meeting.
Ik kon de meneer van de rondleiding in mijn oortje niet eens verstaan.

Ik weet het, ik ken het gevoel.

Tijd om naar huis te gaan dus.

Maar we hadden het wel leuk, hè Zaagmans?

Prachtige lucht.

Kom, we gaan weer naar huis.
Lekker slapen.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten