maandag 30 maart 2015

29 maart 2015

Goedemorgen.

We zitten weer in de zomertijd, vandaar mijn blote enkels vandaag.

We zijn vandaag nog steeds druk bezig met de plinten.

Nou ja we...Vooral Zaagmans, ik sta er vooral bij en kijk ernaar.

Mijn tafeltje had ik gisteren in de grondverf gezet, maar is nog niet droog genoeg.
Best balen, want ik had hem vandaag af willen maken.

Dan maak ik wel een zomerse lunch.

Dat is hard nodig vandaag, ziet u?

Ik lak mijn nagels.

En ga op zoek naar een tv-meubel via Marktplaats.
Dat valt alleen nog niet mee, Zaagmans zijn apparatuur is te groot, of onze muur weer te kort.
Daarnaast heeft hij bergen cd's die ik ook nog ergens moet zien te verstoppen.
Ik gok dat het de garage gaat worden.

Ik doe iets met snijbonen.

Niet heel bijzonder maar soms wel heel lekker.

Ik bak nog een citroencake.

En hier besef ik mij dat ik u nog een recept heb beloofd...
Volgende keer, oké?

Ohh, wat ziet het er lekker uit!
Nu de cake nog heet is, prik ik een paar gaatjes in de bovenkant en laat ik er citroensap met suiker in lopen.
Kleffe cake dus.

Zaagmans vindt het heerlijk en zwaait naar zijn oor.
Ik zwaai naar u en zeg:
Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten