donderdag 26 maart 2015

25 maart 2015

Goedemorgen.
Ik trek vandaag iets makkelijks aan.
Voel mij nog steeds niet lekker, lees, als een vaatdoek.
Waarvan foto.

Eerst maar eens een douche.

En de griep uit mijn slaapkamer zien te krijgen.

Gelukt.

Ik doe wat kleine klusjes in huis om een beetje in beweging te blijven.

Oww...

Een iets groter klusje dus.

Ik zet de wasmachine aan het werk.

Drink thee en eet gepofte rijst.

Hoogtepunt van de dag!

Pak uit, waar wacht je nog op?

Niks voor mij?
Nope.

Ik bouw een salade.

En als ik beneden kom heeft Zaagmans de deur en het kozijn verkocht.

Heel goed...En nu?

Ik stapel nog wat schone was.

En bak een paar ontbijt muffins.
Recept kunt u hier vinden, klik.

Gelukt.

En ook nog een paar gevulde eieren.
Schoonzus D komt morgen lunchen.
Wat een goed gastvrouw ben ik toch.

Slapen.
Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto van jezelf, en inderdaad je ziet er wat slapjes uit ;)
    De ontbijtmuffins ga ik proberen. Ze zien er heerlijk uit.
    Veel plezier met het samen lunchen.

    groetjes Jen

    BeantwoordenVerwijderen