woensdag 25 maart 2015

24 maart 2015

 Goedemorgen
De dag begint een stuk beter dan gisteren.
Gelukkig!
Buikgriep bij iemand met een kotsfobie is niet om te lachen kan ik u vertellen.

 Ik gelukkig niet, zo erg is mijn griep nou ook weer niet.

We krijgen post!
En Dochter ook.

 Maak snel open, van wie is het?

Een kaart van Linda.
Hoe lief.
En ik kreeg er ook eentje.
Post is zo leuk mensen.
Dankjewel lieve Linda!

We voelen ons allemaal een beetje loffig, is dit dat wel verstandig?
Lof met ham en kaas.

 Nou ja, we wagen het er maar op.

Morgen maar weer aan tafel eten?

Ik kijk nog naar een aflevering van De Roelvinkjes.

En dan is het tijd om te gaan slapen.
Jee, Witje en Witje.
Kan daar niet een filter overheen?

Jawel, maar het is zinloos, ik blijf eruit zien alsof mijn laatste uur heeft geslagen.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Gelukkig weer aan de beterende hand.
    Echte post is inderdaad zoveel leuker dan een digitaal berichtje.
    Dan krijg je echt het gevoel dat er aandacht aan is besteed.
    (keukenmachine zojuist besteld....philips 7762/00, vanaf morgen noem ik mezelf een keukenprinses!!)

    Groetjes Jen

    BeantwoordenVerwijderen