vrijdag 20 maart 2015

19 maart 2015

Goedemorgen
Ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen, behalve dat ik best lekker heb geslapen.

Ik maak het bed op.

En maak hier een sapje van met de Versapers.

Hier ziet het eruit als modder.
Gelukkig smaakt het niet zo.
Oh ja, het recept voor de cakjes en de gemberthee volgen later.

Ik ruim de afwasmachine leeg.

Ik dacht altijd dat eenden in of naast de sloot sliepen en niet op het dak van de schuur.

Ik lunch met zalm en peultjes.

Strijk wat.

En kak ongeloofelijk in.
Dus begin ik nu maar met het bouwen van de avondmaaltijd voor er straks helemaal niks meer uit mijn handen komt.

Maiskoekjes dus.

Met heel lekkere knofllook-yoghurtsaus.
Drie flinke eetlepels griekse yoghurt, één eetlepel mayonaise, teentje knoflook, peper, zout en peterselie.
Graag gedaan.

We kunnen aan tafel.

Daar is Zaagmans heel blij mee.

Ik denk na over de zin van het leven.

Genoeg zo.

Tijd om te gaan wandelen want ik heb pas 3719 stappen gezet.

Het is zelfs nog een beetje licht buiten.

Door het stadje...

Weer naar huis.

12.645.
Ik ben tevreden en kan lekker slapen.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

4 opmerkingen:

  1. Ik lag vandaag tot 16 uur met migraine in bed en moest aan jou denken, dat vond ik dan ook wel weer op een bep. manier lollig. Toen het ergste voorbij was (niet meer misselijk) ben ik een kwartier in het donker onder de douche gaan zitten, de stralen op mijn hoofd en in mijn nek. Dat was fijn! Doe je dat ook wel eens?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik trek een warme douche juist helemaal niet met migraine.
      Ik word daar juist misselijk van.
      Fijn dat je iets hebt gevonden wat verlichting kan brengen.
      Ik leg vaak een zak ijs in mijn nek of boven mijn oog.

      Verwijderen
  2. Bedankt voor je reactie op de keukenmachine/blender. Ben nog steeds aan het kijken welke het gaat worden (niet constant hoor, af en toe vragen man, kinderen, huishouden, baas ook mijn aandacht).
    Ben benieuwd naar het muffin recept.
    Leuke borden heb je, die had mijn oma vroeger ook :)

    Fijne dag,

    Groetjes Jen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik koop ze vaak bij de kringloop, de borden.

      Volgende keer als ik de muffins maak, maak ik er meteen een recept van.

      Ben benieuwd welke blender of keukenmachine het is geworden.

      Verwijderen