maandag 16 maart 2015

15 maart 2015

Goedemorgen.

Jij ziet eruit of je nog wel een paar uur slaap kunt gebruiken.

Ik zou ook best nog een dutje kunnen doen.
Maar dat doen we niet.

Want ik ga de paastak versieren.

Nou dit was het dan wel weer.

Best gezellig en niet te veel aanwezig.

Ik leg nog wat chocolade in de mand en krijg goedkeuring van Meneer T.

Een bordje sushi voor luie mensen.

Ik draai een was.

En Zaagmans is druk bezig in de tuinkamer.
Voor we het echt zichtbaar mooi kunnen maken moet eerst alle lelijke losse onderdelen verdwijnen.

Ik zit stil op een stoel en lees een boek.
Zeldzaam moment.
Het boek van Martine.
Wat een geweldig boek trouwens!
Kan hem met moeite wegleggen.

Maar wat moet dat moet.
Er moet ook een maaltijd worden gebouwd.

En dat lukt alweer.

Je ziet er al een stuk beter uit Zaagmans!

Jij ook hoor kind.

Snapt u het nog?

Wandelschoenen aan en gaan.

Er moet nog een paar flinke stappen gezet worden.

En dat lukt, weer over de 10.000 stappen heen vandaag.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking: