zondag 8 februari 2015

7 februari 2015

Goedemorgen.

Ik sta weer rechtop en ik heb weer kleding aan.
Op een paar kneuzingen in mijn hersenen na, gaat het redelijk ok.

Daar moeten we het van nemen en we gaan meteen de deur uit.

Naar Zeist.
Ziet er niet heel gezellig uit vandaag.
Ik moet nog een paar dingen halen voor ik op vakantie ga.

Wat kijk je sip?
Ik kom wel weer terug hoor.

Gelukkig maar hè!

We wandelen nog wat door.

En nemen nog even een kijkje in de winkel van Abrona.

Deze is mooi.

Helaas is mijn migraine weer terug en kunnen we weer naar huis.

Slapen.

Zaagmans heeft gekookt.
Zo lief!

Ik trek het alleen slecht, als je migraine hebt ruik je alles veel beter en zijn kruiden echt te sterk.

Smakelijk lieve lui!

Ik kocht vandaag ook nog deze rugtas.
Hip toch?

Nou klein pissertje, zullen we dan maar gaan slapen?
Zou fijn zijn als ik morgen zonder migraine kan vertrekken.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten