donderdag 5 februari 2015

4 februari 2015

Goedemorgen.

Dag drie met migraine.

Ooit zocht ik via Google naar een plaatje over migraine.
Hoe zou migraine eruit zien als het een gezicht zou hebben.
Ik vond dit.
En het klopt aardig.
Vooral die spijker bij de neus, die voel ik altijd.
Mensen zeggen vaak tegen mij als ik meer dan een dag op bed lig, neem een aspirine en ga lekker een stukje lopen buiten.
Dat zijn mensen die denk ik nooit migraine hebben gehad.
Het is niet een kwestie van doorzetten of het hebben van hoofdpijn.
Was dat maar waar.

Maar goed, genoeg.
Ik kijk Uitzendinggemist via mijn telefoon.
Dat is minder scherp dan de tv of laptop.

Als ik dan mijzelf bij elkaar heb geraapt en beneden kom om iets te eten maken, laat ik een glas op de grond vallen.

Ik ben bang dat Meneer T er doorheen gaat lopen, dus ik ruim alles keurig op.
Dat was een dagtaak voor mijn gevoel kan ik u vertellen.

Ontbijt/lunch.

En dan mijn avondeten.

Gelukkig eten mijn huisgenoten weer gezellig mee op bed.

Mijn lampje mag weer uit.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen: