zondag 1 februari 2015

31 januari 2015

Goedemorgen.


Ohhoh!
En dat allemaal toen ik gisteren lag te slapen.

Alles leuk en wel, neem toch maar voor de zekerheid een lepeltje karwijzaad, op aanraden van Ellis.
Voor je het weet is het weer zondagavond.
En nee, ik ga niet drie weken naar deze roze muur kijken.
Hop hop!

Ga ik even ontbijten.

WOW!
Karwijzaad werkt als een malle, naast het stucen brengt hij ook pakketjes.

Wat zit er in?
Dat weet ik heus, ik bestelde het namelijk zelf.

Een nieuw vest!
Deze wilde ik van de zomer al hebben.

En nu heb ik hem dik in de uitverkoop kunnen kopen.
Ha!

Vind jij hem ook mooi?

Even testen...

Yup, goedgekeurd.

Ik verschoon het bed.

En daarna gaan Dochter en Sweaterman de bon inruilen die zij voor haar verjaardag kreeg.
Veel plezier!

Gaan wij ook even wat halen bij Bouwmaat en Tuincentrum.

Ieuw, sneeuw.

Doe je?
Vies hè.

Zonder te smelten in de auto gesprongen.

Hier schijnt de zon.

En lijkt het wel lente.

Opschieten, want Zaagmans moet de muren nog mooi wit zien te krijgen.

Mooie wolken.
Kan niet wachten tot de lente begint.
Bijna februari, mijn hele lichaam verlangt naar de zon.

Ik maak linzensalade en speciaal voor Joyce het recept, klik.

Hoi, schone was.

Zal ik er nog een lepeltje karwijzaad in gooien?

Dochter is weer thuis en heeft ook een paar leuke truien gevonden.
Niet zwart maar wel met leuke kleuren.
Hoera!

Ik trek de tafel uit naar meer dan drie meter.
Vind ik tof!

Eet smakelijk.

En het toetje halen we vandaag buiten de deur.

Hier om precies te zijn.
IJsjes!

Daarna boeken we dan eindelijk twee hotels.
Zouden ze mijn poging tot het schrijven in het Frans kunnen waarderen?
Denk het wel.

Hoi drie meter verderop.

Ik ga naar bed, heeft u daar ook last van, dat hoe minder de zon schijnt hoe eerder je naar bed wilt?

Truste!


2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk vest heb je gekocht. Is de muur nog wit geworden? Leuke plog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tof vest he!
      Heel blij mee.
      De muur moet eerst nog een tijdje drogen voor we hem wit kunnen maken.
      Maar het begin is er

      Verwijderen