donderdag 5 februari 2015

3 februari 2015

Goedemorgen.

De zon staat in ieder geval aan.
Mijn hoofd alleen nog niet.
Migraine dag twee.

Koffie om nog een beetje in mijn ritme te blijven.

Zoek het kind.

Ik lunch zoals gewoonlijk met restjes.

Ik kan helaas mijn bed niet in omdat Dochter vandaag ook thuis is.
Nagels lakken dan maar.

Ik kijk hier vijf minuten naar maar trek dat slecht.

Ik kijk wel naar een aflevering van Ik vertrek.

Ik koop Dochter om met mijn telefoon.

Gelukt, dan kan ik mooi in bed gaan liggen.

Zoals gewoonlijk eten we weer op bed en dat vind zij helemaal niet erg.

Daarna gaat bij mij het licht uit.
Truste!


2 opmerkingen:

  1. Grappig om jou te zien met de VT wonen. De keuken die er voorop staat is van vrienden van ons. Ken je ook zo'n soort huis bij jou in de buurt ;)
    Groetjes en sterkte met je hoofd. Krista

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooie keuken!
      Hoort die bij de woonboerderij?
      Ik zal voor je zoeken :)

      Verwijderen