zondag 22 februari 2015

21 februari 2015

Goedemorgen.

Tijd voor een vrolijke blouse.

Ik ontbijt met een ei.

En met deze gast.

Wat gaan we doen?

Tanken.

En koffie drinken.
Maar wat gaan we doen dan?

Naar Lille!
Leuk.

Eerst nog wat koffie.

Van donker Belgïe...

Naar het zonnige Frankrijk.

Inmiddels alweer uit dus.

Als u in de buurt van Lille bent, hoeft u echt de kringloopwinkel niet in.
Man man.

Laten we de stad in gaan.

Hoi stad.

Hoi Zaagmans.

Welke winkel gaan we bezoeken?
Habitat.

Deze wil ik wel.
Waarom hebben wij deze winkel niet meer in Nederland?

Ha, marmer!
En wie heeft er nog een heel grote plaat thuis liggen?

Maar wat hebben we vandaag dan gekocht?

Een kleedje voor in de woonkamer.

Jahaa, ik kom al.

Als we het kleed naar de auto hebben gebracht, lopen we nog wat door de stad.

Mooie tassen kijken.

En andere leuke dingen.

Met de roltrap.

En toen was het alweer donker buiten.

Tijd om verder te gaan, want de stad gaat dicht.

Ziet u al waar we zijn?

Nou?

Ohhh we zijn bij Buffalo Grill!
Ik weet alleen niet of de meneer achter mij er ook zoveel zin in heeft.

Ja!

Lekker hè!


Ik heb er zin in!
Genoeg uitroeptekens nu!

Door de tunnel naar huis.
En dan lekker naar bed.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten