vrijdag 20 februari 2015

19 februari 2015

Goedemorgen.
Ik mocht vandaag een beetje uitslapen.
Hoe fijn!

Ontbijt/lunch.

Zoals meestal.

En nog wat van dit.

Hier breng ik vandaag heel wat uurtjes door.

En dan heb ik migraine.
Gelukkig helpt de pijnstiller snel.

En zo ga ik mijn huisgenoten vandaag heel blij maken.
Pannenkoeken.

Met prei en kaas.

Banaan en chocolade.

En naturel.
Aan tafel!

Hoe blij ben je met de pannenkoeken?

Heeul!

Zaagmans!
Slagroom op je pannenkoek?
Serieus?

Dochter heeft bezoek van haar verkering.

Ondertussen op het krijtbord.

Op naar de bouwmarkt.

Waar ik bloembolletjes haal.

Ohh!
Deze roze heggeschaar!

Dochter test de vloerkleden.

Zaagmans, niet zo snel.

Mijn nieuwe schoenen doen nog een beetje pijn.

Wij gaan weer klussen.

Op naar huis.

Daar is het heel gezellig.

Nou kinderen, Oma wil naar bed.
Dus de ene de deur uit en de andere naar boven.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten