donderdag 19 februari 2015

18 februari 2015

Goedemorgen.


Laten we eens beginnen met een ontbijt.

Mijn vaste pc ligt op sterven, gelukkig ligt er nog een laptop en zo kan ik nog snel alle foto's overzetten naar de externe schijf.

Ik vergeet soms dat we een tuin hebben.

Wat een rotzooi.

Ik ruim vast wat op.

Voor nu prima.

Ondertussen probeer ik te bedenken hoe we iets leuks van de tuin kunnen maken.

Ik zit hier heerlijk.

Kijk de zon zijn best eens doen.

Het gaat een stuk beter met Meneer T, ziet u?
Hij begint al een aardig dikke kont te kweken.

Prima lunch.

En nog even aan de wandel.

Iemand heeft hier heel vieze voeten.

Meneer T, wat doe je raar.

Nee maar echt.

Kan het nog gekker?

Beter zo ja.

En weer vliegen.

 Meneer T is altijd zo blij als hij even los kan rennen.

Goed, even normaal weer.

We gaan naar huis.

Ik strijk nog even wat weg.

Ik vind strijken nog steeds niet erg, zelfs zo niet erg dat ik met mijn ongestreken kleding nog even op de foto ga.
Leuk voor later.

Meneer T doet niet zoveel meer.
Gelijk heeft hij.

Ik warm wat eten op.

En daar is iemand heel blij mee.

We gaan nog even wandelen.

En langs de supermarkt.

Waar ik de nieuwe Linda koop.

Volgens Zaagmans is het vandaag internationale wijndag.
Prima.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten