dinsdag 17 februari 2015

15 februari 2015

Goedemorgen.
Wat slaapt je eigen bed toch heerlijk.
Wakker worden met koffie.

Door naar ronde twee.
Met taart natuurlijk.

En als we dan toch bezig zijn...
Sushi?
Had Zaagmans gisteren voor mij heel lief gemaakt, maar ik was te moe.

Nu genieten we er extra van.

Alles is weer zoals het was.
Zaagmans sloopt het huis.

En ik ruim op.

Wat vindt u van mijn nieuwe laarsjes?

Gelukkig, ik kan het nog steeds.

En dit ook.

Ik ga het schilderij poetsen dat ik gisteren in Frankrijk kocht.

Zaagmans is weer aan het werk.

En ik maak de keuken schoon.

Ik weet nog niet zo goed wat ik van het schilderij moet vinden.

Zij eet een tosti.

En wij nog een keertje sushi.

Ok, beter zo.
Ik moet er denk ik gewoon een beetje aan wennen.

Het kastje met marmer heeft ook al een plekje gevonden.

Zullen we dan maar een wijntje doen?

Dit was het weekend alweer.
Proost!
Op een goede week dan maar.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten