vrijdag 13 februari 2015

12 februari 2015

Goedemorgen.

Ik ben er nog steeds.
En ik zie ook langzaam de zon wakker worden.

Klaar voor koffie.

Dát komt goed uit.

Laten we snel op avontuur gaan.

Eerst nog wat wilde boodschappen vangen.

En weer door.

Naar Zwitserland.

Serieus?
Ja, kijk maar naar de vlag.

Maar daar komen we al snel tot de conclusie dat er echt helemaal niks aan is.
In ieder geval niet vandaag.

Door naar Duitsland dus.
Freiburg.

Gezellige stad.

Met mooie kerken.

Dat zeg ik.

En lekkere koffie.
Dan heb je mij al hoor.

Tijd om door te gaan.
Sweaterman wil nog een paar kringloopwinkels in Duitsland zien.
Hij heeft de smaak te pakken.
In Duitsland moet je vooral naar de kringloop voor servies en zilver bestek.

En dus niet voor meubels.

Ik vind weer wat aanvulling.

En daarna koop ik iets voor Meneer T.
Ik moet hem toch ergens mee kunnen omkopen, anders kom ik nooit het huis meer in.

Dochter moet ik waarschijnlijk ook omkopen, dus ik duik de DM nog maar een keer in.

We zijn op tv!

En van de tv, hup, zo een vage tent in.

Sweaterman twijfelt ook een beetje.
Gaan we hier eten?
Tuurlijk, we zijn tenslotte op avontuur.

Wát is dit?

Uhhh...

Uhh ja...het ruikt ook heel vreemd.

Ik doe mijn best, maar eigenlijk alleen voor de mevrouw die het heeft gebracht.
Dit is niet te doen.

Nope!
Of we het mee willen nemen in een bakje.
Dááág!

Op naar de McDonald's.

En door de mist naar ons hotel.

Ahhh in bad en daarna lekker slapen.

Oh nee, toch niet, Sweaterman appt of ik al uit bad ben...
Hij heeft zichzelf buiten gesloten.
Natuurlijk ren ik als een superwomen naar buiten.
Om daarna nog wel even te lachen.

Truste!

4 opmerkingen:

  1. War leuk dat jullie lekker op,stap zijn......ik was niet zo goed te pas, maar ik haal de schade snel in hoor! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh bah, wat balen!
      Gaat het nu weer wat beter met je?

      Verwijderen
    2. Oh bah, wat balen!
      Gaat het nu weer wat beter met je?

      Verwijderen
  2. Oh bah, wat balen!
    Gaat het nu weer wat beter met je?

    BeantwoordenVerwijderen