dinsdag 10 februari 2015

10 februari 2015

Goedemorgen.
Tijd om alles weer in te pakken en te vertrekken.

We gaan vandaag naar Mulhouse.
Nog een paar uur te gaan dus.

Dáág garage-box
Bedankt voor het slapen.
Volgende keer...
Zal ik beter kijken en lezen.

Kom, ik heb er zin in.
Ben benieuwd hoe Mulhouse is.

Sweaterman wil u nog laten zien dat hij echt wel verstand van kleur heeft en hiermee ook heel mooie combinaties kan maken.
Geen woord van gelogen.

Wat ziet het er treurig uit vandaag.

Laten we hier stoppen.
Koffie.
Heb koffie.nodig.

Ziet u?

Nah!
Je kan je koffie zelfs laten brengen.
Dat heb ik thuis ook.

Doe er maar ééntje dan.

Sneeuw?

Nog meer?

Laten we even stoppen.

Precies.
Ik ken het gevoel.
Dat krijg je van al die koffie.

En we zijn weer vertrokken.

Aangekomen in Strassbourg.

Daar rennen we nog even snel door de GAP-winkel.

Taart eten we niet.
We doen vandaag gezond.
Het is wel taart met fruit...

Wow!
Achter de bergen schijnt de zon!

Woehoe!
Ik knap weer helemaal op.

Morgen wel even het raam van Sweaterman schoonmaken zie ik.

Hoi Hotel!

Speciaal voor Zaagmans.

Prima dat jullie wat bij bouwen, maar niet morgenochtend om zeven uur ok?

Prima kamer hoor.

Ik fris mij nog even op.

En dan gaan we weer verder.

U zal mij wel voor gek verklaren.
Altijd als ik in Frankrijk ben moet ik bij Buffalo Grill eten.
Sterker nog, ik kijk er altijd heel erg naar uit.

Sweaterman ook hoor mensen.

En het gaat mij alleen maar om de hamburger.

Ok en het toetje.

Missie geslaagd, door met de vakantie.

Nou ja, morgen dan.

Nu wil ik alleen maar lekker op dit zachte matras liggen.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten