donderdag 8 januari 2015

7 januari 2015

Goedemorgen.

Ik mag de spiegel van Dochter wel eens schoonmaken.

De zon doet zijn best vandaag.
Heerlijk!

Wat zit er vandaag bij de post?
Deze onwijs lieve kaart en armbandjes van Corrine.
Dankjewel lieve Corrine, wat een mooie boodschap.
En op het juiste moment.

Tijd om een beetje op te ruimen.

Fijn.

En te lunchen.
Ziet er een beetje vaag uit, maar het was lekker, zoete aardappelpuree en boterboontjes.

Tijd om een pakketje weg te brengen met de fiets.
Zo jammer dat de Fitbit dit niet meetelt.

Ik ga dus ook lopend terug.
Alles voor de stappen.

Veilig terug in mijn grot.

Waar ik linzen kook.

En dit er doorheen doe.

Maaltijd bouwen, gelukt.

Zaagmans had van de week rundervinken meegenomen.
Vind ik niet zo lekker.
Nu zag ik laatst bij Gerda volgens mij dat ze worst in bladerdeeg deed.
Dat moet volgens mij ook hiermee kunnen.

Laat ik het gewoon proberen.

Ziet er redelijk echt uit.

Gaat het goed?
Ja!

Ik heb nog wat bladerdeeg over en vul dat met kaas en worst.

Deze kunnen ook in de oven.

Wachten, wachten,wachten en de krant lezen.

Hoppa!
Als een bakker!

Of niet?

En de linzen doen het ook prima.

Ook al is niet iedereen het daarmee eens.

Zaagmans wel, die lust alles.

De rest van de avond breng ik achter mijn pc door.
Vanaf 1 januari heeft de gemeente de PGB overgenomen.
Maar dat loopt nog niet helemaal zoals het zo moeten.
Balen, want in plaatst van dat je er minder werk van hebt, is het juist meer en stapelen rekeningen zich op terwijl het helemaal niet hoeft.

Nou ja hoe dan ook,

Tijd om te slapen.

Truste!

6 opmerkingen:

  1. Gemeentes zijn er absoluut niet klaar voor, ik hou mijn hart vast.. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is niet lekker met bladerdeeg? ;-) En sterkte met de rompslomp van de PGB. Ik benijd je niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk Gerda!
      Ik zag het bij jou voorbij komen en dacht, dat moet ook met rundervinken kunnen!
      Super lekker!

      Verwijderen
  3. Wat ziet het er lekker uit met bladerdeeg, hoe lang heb je dat in de oven gedaan? ik heb ook nog rundervinken liggen ;-)..... Sterkte met al je PGB dingen, veel gemeentes zijn er niet klaar voor en weten vaak niet wat ze moeten, jammer want dit geeft zoveel onnodige stress.

    BeantwoordenVerwijderen