dinsdag 6 januari 2015

5 januari 2015

Goedemorgen.

De wekker ging vandaag echt veel te vroeg.

Kijk eens zo vroeg.
En dat op maandag.
Dochter gaat naar dagbesteding en ik heb een afspraak buiten de deur.

Gelukkig is het wel weer licht als ik naar huis ga.

Ik plog wat.

Regel en mail wat.

En dan is het tijd om op te ruimen.

Gelukt.

En hier doe ik hetzelfde.

Dat doe ik tenslotte elke maandag.

Ik poets hier wat.

En zuig stukken muur op.

Leuk hoor een stucende Zaagmans, alleen een beetje jammer van al die troep.
En van het stuken met open deuren.
Wanneer mocht ik ook alweer op vakantie?

Tegen de tijd dat ik klaar ben met alle bouwrommel is het tijd om een maaltijd te gaan bouwen.

Tafeldekken.
En vandaag eten we van een roze bord.

Heel gezond!

Daarna kijk ik naar 'Ik vertrek' en vraag mij af of ik ooit zo dapper zou zijn.

Slurp thee met tijgerbalsem.

En kijk naar deze bijzonder uitzending van 24 uur met.
Autisme en Bipolair, een bijzonder combi.

Meneer T duikt er vroeg in...

Ik ook.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten