donderdag 1 januari 2015

31 december 2014

Goedemorgen.

Helaas nog steeds migraine.
Ik baal, want met Oud en Nieuw gaan wij altijd naar Amsterdam om daar naar het vuurwerk te kijken.
Kan mij daar elk jaar zo op verheugen.
Van de neuroloog moest ik een lijstje bij houden van hoevaak ik migraine had.
In 2014 had ik 63 dagen migraine.
63 dagen!
Om nog maar te zwijgen over de dagen erna, dat je er van bij moet komen.
En al dat schuldgevoel...afspraken afbellen, afhaken.
Of het iedere keer uitleggen, migraine is geen hoofdpijn.
Je spuugt je leeg, je darmen doen niet meer mee en vaak doet heel je gezicht pijn, vooral mijn neus en mijn wang.
Je voelt je doodziek en daarnaast verschrikkelijk schuldig over het feit dat je weer niet aanwezig bent.


Goed, slapen en Uitzendinggemist dus.

Daarna komt Zaagmans mij nieuwe medicatie brengen.
Ik had nieuwe gekregen om uit te proberen maar die helpen niet.

Deze iets beter, dus ik kan weer wat eten.

Omdat Amsterdam vandaag niet doorgaat mag Dochter Oud en Nieuw gaan vieren bij haar verkering.
Je zou denken dat het leuk is.

Wij brengen vanavond op de bank door.

En Zaagmans is er ook bij.

We spelen een potje Tric Trac.

En wie is er aan het winnen?
Ik.

Ohhoh!

Het lukt Zaagmans niet om te winnen met zijn dobbelstenen, dus moet hij vals worden en mij eraf gooien.

Kijk hem eens blij zijn.

En hij wint ook nog.

Hmmpff, als je zo moet winnen...

Zal ik deze keer maar gaan winnen dan?

Nog even volhouden het is bijna twaalf uur.

Yup, ik heb gewonnen.

Maar gelukkig voor Zaagmans is daar het zonnetje in huis.
Sweaterman!

Gelukkig nieuwjaar!

Proost!

Proost!

En zo ziet Meneer T eruit als het erg hard knalt buiten.
Hij is niet blij.

Is het al klaar?

Nope!

Hier in de buurt houden ze wel van een beetje vuurwerk.

Wat mooi.

Meneer T doet gewoon of hij het niet ziet.

Kijk!
Zelfs de Zendmast doet mee.

En het gaat nog een behoorlijke tijd door hier.
Zo leek het net alsof we alsnog in Amsterdam waren.

Zaagmans haalt Dochter op.

Is het nu dan eindelijk klaar?
Ja Meneer T, ga maar braaf slapen.

Gelukkig nieuwjaar mensen!
Dat het maar weer heel mooi mag worden voor iedereen.

Truste!

6 opmerkingen:

  1. wat jammer dat je niet naar Amsterdam kn. Snap je gevoel zo goed als je weer migraine hebt.....en vind het verschrikkelijk ellendig voor je. Dikke knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je vuurwerk foto's erg mooi en vooral die van de zendmast :-) en heb heel erg te doen met Mr.T

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zielig he voor Meneer T. Hij is blij dat het weer klaar is.
      Voor ons was het wel leuk dat er veel werd afgestoken. Zo leek het toch nog een beetje op Amsterdam.
      Heb jij een leuke avond gehad?

      Verwijderen
  3. Gelukkig nieuwjaar. Ik hoop van harte met wat minder van die migraine aanvallen van je. 64! Dat is toch niet normaal meer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar.
      Dit jaar doen we gewoon zonder de migraine.

      Verwijderen
  4. De beste wensen, ik wens je heel veel minder kopzorgen dan neemt de koppijn vast ook af.

    BeantwoordenVerwijderen