zaterdag 31 januari 2015

30 januari 2015

Goedemorgen.

Lekker weertje vandaag.

Ik trek mijn zonnige broek aan.

Daarna rommel ik weer eens hier.

Gezellig.

Misschien de volgende keer mijn elektrische tandenborstel niet meer in de prullenbak gooien.

Meneer T!
Je hebt post.
Ok, ik ook een klein beetje.

Je hebt post van Olav en ook een klein beetje van Erica.
Hoe gezellig!
Daar knapt een zieke Meneer T wel van op.
Super lief Erica, dankjewel!

Tijd voor lunch.

En daarna ga ik de deur uit voor brokjes voor Meneer T.
De dierenarts belde net de uitslag door, maar we weten nog steeds niet wat er aan de hand is.
We kijken het nog een paar dagen aan en gaan nog even door op speciaal voer in de hoop dat zijn darmen rustiger worden en hij weer wat meer aankomt.

Dáág Meneer T.

Heerlijk die zon.

Over het Paardenlaantje

En bij de dierenarts.

Zo, Meneer T kan weer even vooruit.
Weet alleen nog niet zo goed hoe ik dit uit moet leggen aan Dochter.
Brokjes van puur paard.

Ik ga lopend terug, want fietsen dat telt mijn Fitbit niet.

Lijken wel strandwoningen.

Oh kijk je kan zelfs je bootje naast het huis kwijt.
Met de boot naar je werk.

Zo ziet u de kerk ook eens met daglicht.

En wie staat er op mij te wachten?
Even geduld Meneer T...

Ik moet namelijk nog even de kliko halen.
Ja mensen, ook dat hoort bij mijn leven.

Maar hij wacht keurig hoor.

Kijken of ik nog een leuk hotel kan vinden.

En daar is Zaagmans alweer!
Wat is hij blij.

Huh?!

Serieus?

Misschien toch eens leren om onze kleding op elkaar af te stemmen.
Of juist niet, net hoe je het bekijkt.
We kunnen in ieder geval zo bij IKEA aan de slag.

Als we het blok aan Zaagmans' been hebben verwijderd, kunnen we gaan.

Bijna dan, eerst Meneer T nog even toedekken.

Op naar het tuincentrum, is hier gewoon om de hoek maar we gaan toch met de auto.

Ben al die sneeuw en regen wel een beetje zat.

Lukt het?

Gezellig hoekje.

Ohhh, dit wil ik wel.

Niet slaan Zaagmans.

En terug naar huis, 300 meter verderop.

Dochter heeft het alvast gezellig gemaakt en voor de poepgrage Meneer T voor de zekerheid maar weer dekentjes op de bank gelegd.

Kom, doen wij ook nog even gezellig voor we gaan slapen.

Truste!


1 opmerking:

  1. Ik hoop dat Mr T een beetje op zal knappen Van de nieuwe brokjes, wat vervelend dat nog steeds niet duidelijk is wat hij heeft.

    BeantwoordenVerwijderen