woensdag 28 januari 2015

27 januari 2015

Goedemorgen.

We beginnen de dag met geweekte brokjes en pillen.
Beide niet de favoriet van Meneer T en dus krijg ik het met moeite bij hem naar binnen gepropt.

Ik kan de dag beginnen.

Ja, zo gaat het nu de laatste week elke dag.
Stop er aan de bovenkant iets in bij Meneer T, kan je er zeker van zijn dat er binnen tien minuten aan de onderkant weer iets uitkomt.

Ook weer gedaan.

En vandaag kwam er ook weer iets aan de bovenkant uit bij Meneer T.

Ik knip de bloemen af om ze in een vaas te zetten.

Nieuwe bolletjes.

Hier nog even wat opruimen.

Hop!

En de tv-kast is een soort van af.
Maar voor mijn gevoel klopt het nog niet.
Moet er nog even over nadenken.

Ik ga met juffie achter mij even op pad.

Fietsen maar.

Make-upjes loeren.

En nog een kleine wandeling.

Shampoo halen bij de Tuinen.

Wat zou hij bij de Tuinen hebben gehaald?

En door naar Welkoop.
Waar we volgens mij in de gaten gehouden worden door deze gasten.

Dochter en paardenspullen <3

En daar gaan we weer.

Onderweg naar huis.

Waar we kleine appeltaartjes gaan bakken.

Handen wassen.

En mixen maar.

Prachtig!

Ik maak nog wat gemberthee met citroen.

En opeens is Zaagmans daar!
Wat doe je hier?
Er is een stukje beugel afgebroken en dus moet hij naar de ortho.

Maar eerst een appeltaartje.

Ik ga vast een maaltijd bouwen.

Een heel grote, zodat ik een deel kan invriezen, voor als ik op vakantie ben.
Ik heb hier namelijk een geweldige combi thuis.
Zaagmans rent weg bij het idee dat hij moet koken.
Dochter eet alleen wat mama maakt.
Prima, ik laat dus voor een week eten achter, geen probleem.

Zoekplaatje.

Het is weer gelukt hoor, zoeteaardappel, snijbonen, ananas feta en een groenteburger.

Blij mee?
Mooi, want je moet het nog een keer eten als ik er niet ben.

Tijd om een rondje te gaan lopen met Fitbit en Zaagmans.

Ok, bij het centrum is een soort van piep-ding geplaatst tegen hangjongeren,
Alleen hoor ik deze piep ook altijd.
Zou niet moeten op mijn leeftijd.
Hoezee hoezee, ik heb heel jonge oren.
En nu uit die piep.

We lopen nog wat door het stadje.

Kijken naar etalage's.

En wandelen nog even door.

Ja hoor...

Als een kind in een snoepwinkel.

Nog meer mooie gebouwen.

En het wapen van IJsselstein.

Nog een zoekplaatje.

Ik heb weer voldoende stappen gezet, dus ik mag lekker op de bank hangen.

Maar niet voor lang, want daar is Sweaterman!

We eten taartjes, drinken thee en weten eindelijk waar we naartoe gaan met vakantie.

Truste!

Klik hier om te kijken wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Wat vind ik het toch zielig dat Mr.T nog steeds niet fit is. Leuke foto's maakte je met het wandelen, jullie wonen op een mooi plekje. Je maaltijd zag er lekker uit. Handig dat je het al klaar maakt voor als je straks op vakantie bent. Waar gaan jullie heen?

    BeantwoordenVerwijderen