maandag 26 januari 2015

25 januari 2015

Goedemorgen.

Ik begin de dag vandaag met een heerlijke warme douche.

Meneer T!
Wat zit er in die brokjes.
Je bent zo anders.

Om bij te komen van de schrik moet ik wat sushi eten.

Het gaat hier erg stroef vanmiddag.

Zullen we dan maar even de deur uit gaan?

Serieus?
Hoe vaak nog?

We hebben nog een paar kastdeuren nodig, maar we hebben nu al spijt.

We leven nog.
En we hebben kastdeuren.

Zaagmans is er blij mee.
En nu terug achter je deur!

Naar huis.

Waar we alweer sushi eten.
Iemand moet het doen.

Ah gelukkig, je bent weer terug naar je normale formaat.
Meneer T is nog steeds ziek vandaar geen kleed op de grond en heel veel dekentjes op de bank.

We gaan de lamp ophangen.
Vind ik geen leuk klusje, ik ben altijd bang dat Zaagmans onder stroom komt te staan of dat er andere erge dingen gebeuren.

En dat gebeurt dus ook.
Er slaat iets stuk in de boormachine en door de hele kamer vliegen er zwarte dingen.
Ik ben er klaar mee en vertrek naar boven.

Zaagmans zou Zaagmans niet zijn als hij het toch niet nog een keer ging proberen.
En het lukt, de lamp hangt.
Ik ben een mietje, ik weet het heus.

Hij is mooi hè.

Zaagmans zet de lamp nog een keertje in bad en ik ga met Dochter Divorce kijken.

Whoeps...
Zaagmans heeft de lamp gebroken...
En niet zo'n klein beetje ook.
Hopelijk kunnen we hem nog solderen.

Meneer T ligt alvast gestrekt naast mij om zich naar boven te laten tillen.
Laten we dan maar meteen gaan slapen.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

6 opmerkingen:

  1. hihi ik moet zo lachen om het vingertje van Zaagmans altijd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat deed een van onze honden bij jullie? Hoe gaat het met Mr. T.? Die van ons kunnen niet tegen kip,dan lopen ze leeg .Sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ziekenbezoek bij Meneer T denk ik :)
      Z'n onlasting zijn ze aan het onderzoeken. Ze denken aan een parasiet.

      Verwijderen
  3. Die Zaagmans van jou houdt wel van en beetje spanning geloof ik.
    Dikke knuffel voor mr T hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je bent niet de enige hoor, ik ben ook altijd weg als er iets met stroom word gedaan. Arme Mr T

    BeantwoordenVerwijderen