zaterdag 24 januari 2015

23 januari 2015

Goedemorgen.

Mag ik niet nog wat langer in mijn warme bed blijven?

Maar dan bedenk ik mij dat ik gisteren nog een paar nieuwe shirts heb gekocht.
Nieuwe kleding is reden genoeg om mijn bed uit te komen.
Welke zal ik vandaag aandoen?

Het is de wit-blauw gestreepte geworden.

Ik poets de keuken.

En rommel wat met deze lijsten.

Voor op het meubel achter de bank.
Ik moet een beetje opschieten want, we hebben zo een gesprek hier thuis met de gemeente voor Dochter.

Ahum, we hebben vandaag allebei een streepje aan.

Nou kom maar op met de gemeente.

We hebben bijna twee uur zitten kletsen en volgens mij zitten we wel op één lijn.
Ik heb er een heel goed gevoel over.
Maar ik blijf nog een beetje voorzichtig.

Tijd om Dochter op te halen van de zorgboerderij.

En weer naar huis.

Tijd om een maaltijd te bouwen.

Een best heel lekkere al zeg ik het zelf.

We gaan nog even een rondje lopen.

Gezellig over de avondmarkt.

Maar het is koud mensen, veel te koud.
Dus we lopen langzaam weer terug.

Een heel zeldzaam moment hier.
Iedereen op zijn gat en ook nog voor de tv.

Meneer T is er natuurlijk ook bij.

Lekker knuffelen.

Zaagmans, slaap je al?

We kijken nog wat en dan is het alweer tijd om lekker te gaan slapen.

Truste!

KLIK...Precies één jaar geleden deed ik dit...KLIK

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat het gesprek goed ging, ik blijf duimen en hopen hoor. Wat een leuke plog en je nieuwe shirtjes zijn erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen