vrijdag 23 januari 2015

22 januari 2014

Goedemorgen.

Vandaag kan dan eindelijk een groot gedeelte van het tv-meubel in de beits.

Laten we dat dan maar meteen gaan doen.
En hopen dat de beits niet op mijn kleding komt.

Tijd om de was op te ruimen.

En wat te strijken.

Ik bak een cake, Dochter gaat vanavond film kijken bij iemand en dan is het wel leuk om iets mee te nemen toch?

Opruimen maar.

Gelukt.

Tijd om aan de slag te gaan met de PGB van 2014.

Zo lief!
Een kaart van Linda.
Dankjewel lieve Linda, zo tof.

De taart is afgekoeld,

Dus het versieren kan beginnen.

Ik vind hem best gelukt.

Sinds heel lange tijd bak ik eens aardappels.
Dit eten wij eigenlijk nooit.
Lekker in de roomboter.

Tadááá!
Een echte Hollandse maaltijd.

Zaagmans is er blij mee.

Dochter heel diep van binnen ook.

Tijd om te gaan.

Met de taart op mijn schoot.
Dochter snapt het hele taarten-gebeuren niet.
Geef mij maar chips.
Joe.

Als we Dochter af hebben gezet gaan wij zelf nog even een stukje lopen.

Gezellig.

We winkelen wat.

En wandelen weer terug.

Het is best gelukt met de taart.
Veel leuker dan chips.

Wij drinken en eten ook nog wat.
En nu mogen we naar bed.

Truste!

KLIK...Precies één jaar geleden deed ik dit...KLIK

3 opmerkingen:

  1. Daar zou ik nou nooit aan gedacht hebben. Wat leuk dat je dat doet. Die taart bedoel ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind die taart een super leuk idee, zou ik niet opgekomen zijn....vond jullie eten er ook lekker uitzien met de gebakken aarsappeltjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen