donderdag 22 januari 2015

21 januari 2015

Goedemorgen.

Ik mocht vanmorgen wat langer blijven liggen en dan is het dus lekker licht als ik mijn bed uit kom.

We zijn trouwens nog steeds bezig met het project tv-kast.

Kijk!
Daar ben ik blij mee, de vrinden van Nelleke lopen namelijk nog steeds als een malle.
Volgens mij is er zelfs eentje die de Fitbit om de pootjes van een hamster heeft gedaan en de hamster in een rad heeft gezet.

Ik trek mijn girlpower shirt wel aan.

Nu alweer tijd voor de was?

Mijn lunch.

En daarna moet ik er echt aan gaan geloven.

Ik heb echt geen zin om te poetsen en ga mijzelf klokken.
Kijken hoe snel ik alles kan opruimen en schoonmaken.

Nou zolang dus.

Best een hoop.

Ik ben tevreden.

Er komt steeds meer voorjaar bij, ziet u?

Hoi kind!
Je wilde toch soep?
Ben je niet blij?

Nah!
En jij dan?

Ork ork ork, soep eet je met?
Je gezicht.

Ook niet leuk, Dochter en Zaagmans hadden wel een toetje en ik niet meer.

Maar als goedmakertje krijg ik van Zaagmans een bevroren chemische cheesecake.
Bedankt hè!

Nou...geniet ervan.

Samen met Dochter op de bank.

Tv kijken.

Met koek en thee.

En nee, jij blijft eens een keer op de grond.

Tijd voor mijn wandeling.
Ik kan vrijdag toch echt niet onderaan de lijst komen.

Hop hop.

Terwijl het vriest.

Zaagamans ziet er een beetje eng uit met zijn dikke jas en leren handschoenen.

Zijn we klaar?

Denk het wel!

Truste!
Precies één jaar geleden deed ik dit...KLIK.


1 opmerking:

  1. Ben echt benieuwd hoe de tv kast zal worden. Wat goed dat je het lopen zo volhoud

    BeantwoordenVerwijderen