woensdag 21 januari 2015

20 januari 2015

Goedemorgen.

Wat gaan we vandaag allemaal doen?

Eerst deze hier rechtop zien te krijgen.
Nog zo moe en dus beweegt zij zich voort via haar rug.

Over beweging gesproken.

Laten we weer eens naar fysio gaan.
Schouders naar achteren, blauwe maandag is alweer voorbij.

Ik wil deze jas, maar kan helaas nergens vinden waar ze hem verkopen.
Iemand een idee?

Weer helemaal los en lauw.

En weer naar huis wandelen.
Wat ziet alles er grauw uit vandaag zeg.

                                      
Ik maak gemberthee.

 En ga daarna met wat bloemen, bollen en takken in de weer.

Zoiets als dit.

Ben best tevreden, de zon gaat ook spontaan schijnen.

Dochter maakt knakworsten warm.

En ik lunch hiermee.

Samen met Zaagmans want die is vandaag thuis aan het werk.

Ik vrolijk het krijtbord op.

En poets deze Meneer hier.
Hij is alweer niet helemaal lekker.
Spugen en diaree, zo komen de kilo's er nooit aan.

En weer onderweg.

Een afspraak voor Dochter op oud terrein.

Een zinloos gesprek wat ons betreft.
Van alle kanten onbegrip.
Zij naar ons en wij naar hen.
Daar sta je dan weer, hoeveel plannen B gaan we deze maand nog maken?

Boodschappen dan maar.

Zaagmans zijn favoriet dat ziet u zo.

Snel door naar de volgende supermarkt.

Ook gedaan.

Ik maak alvast de spruiten schoon.

Hoeveel pleisters kan je plakken op één dag ?

Opscheppen maar!

Ik heb er zin in.

Zaagmans weet het nog niet zo goed.
Eet het maar gewoon, het is best lekker.

Ik maak mij klaar voor een rondje yoga.

Ik kan ze ook geen twee tellen alleen laten.
Meneer T heeft Dochter weer eens neergemaaid.

Langs de molen.

Weer bij yoga.
Mooi thema trouwens!

Ahhh, laat ik mij eens lekker uitrekken.

Om vervolgens om te vallen.

Zit er eigenlijk nagellak op mijn teennagels?

Op mijn handen wel.

Nog maar eens kijken.

Goh, in gedachten deed ik dit toch met een rechtere rug.

Zo zie ik eruit door de uitgang van Dochter.
Ook wel anus genoemd.
Er kwam alleen wat gas mee, vandaar de mist.

Zo zie ik er dan uit als het gas is verdwenen.

U kunt wel zien wie bij ons thuis de baas is.

Zoek jij dan maar eens een oefening uit.

Tuurlijk joh!

Nou...
Zo ziet dat er dan ongeveer uit.
Op je kind liggen.
Ik weet het niet.

Kom maar op mij liggen.

En?
Wat vind je van mijn uitgang?

Langs de molen weer terug.

Nog wat eten, nog wat drinken en dan lekker slapen!

Truste!



1 opmerking:

  1. Wat een oefening waren jullie aan het doen zeg, ik moest er wel om lachen, arme Mr T sie heeft even zijn tijd niet, arm ventje.

    BeantwoordenVerwijderen