woensdag 21 januari 2015

19 januari 2015

Goedemorgen.

Wij beginnen de dag weer heel erg vroeg.

Te vroeg, als u het mij vraagt.

We brengen Dochter naar haar dagbesteding.

En gaan weer terug.

Thuis plog ik wat.

Zie ik rommel.

En ruim ik het op.

Ik zet de wasmachine aan het werk.

En eet één smerige kastanje.
Het bleef er bij één.
Nooit kastanjes uit plastic eten.

 Ik mail en regel.

Blauwe maandag?
Ik kleur mijn nagels zwart.

Tijd om Dochter op te gaan halen.

Nah!
Ben jij er ook?

Dezelfde grauwe kleur als vanmorgen.

Rap naar huis.

Zaagmans gaat vandaag koken.
En dat moet hij doen met de dingen die thuis in de koelkast liggen.
Een uitdaging.
Zeker omdat het maandag is en wij nog boodschappen moeten doen.

Maar hij doet zijn best.

Ik vind dat hij geslaagd is.

Tijd voor een wandeling.
En Meneer T baalt als een stekker.
Wanneer begint de lente?
Hij wil geen jasjes meer aan.

Wij zeuren niet over onze jassen.

De 10.000 niet gehaald.
En daar baal ik van, want ik loop mee in een groepje van Nelleke en zij gaan rap!
Volgens mij zijn alle vrienden van Nelleke professionele hardlopers.

Zullen we dan maar gaan slapen?

Truste!

Precies één jaar geleden deed ik dit...KLIK


3 opmerkingen:

  1. Hmmm... Mijn vorige reacties lijkt verdwenen. Ik zei:

    Ik win ook nooit met die challenges hoor! Ik weet niet wat die andere mensen de hele dag doen, maar ik zit duidelijk te veel op mijn bureaustoel. Zelfs mijn hardlooptraining maandagavond mocht niet baten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die van mij verdween dus ook..
      Maar ik wat dus zei :)
      Fijn te lezen Nelleke, ik begon al erg ongerust te worden.

      Verwijderen