vrijdag 16 januari 2015

15 januari 2015

Goedemorgen.

Dit trek ik vandaag aan.
Neej.
Migraine is weg, alleen nog wat misselijk.

Ik maak lunch voor Dochter.

Goedemorgen meisje met telefoon en hondje die wel brokjes zou lusten.

Ik probeer dit, maar dat vind mijn maag nog niet zo gezellig.

Meneer T heeft zijn andere bed alweer gevonden.
In elke kamer heeft hij wel een mandje staan.
Stel je voor dat hij onderweg van de ene naar de andere kamer opeens heel erg moe zou worden.

Ik heb mijn mandje ook gevonden.

En maak hem schoon.

En van dit...

Maak ik dit.

De rest van de middag typ en tik ik.

Nouhou!
Is het nu nog steeds niet klaar?
Ik loop hopeloos achter met mijn Fitbit, wil naar buiten.

Dan maar lezen.
Killing voor mijn plog en mijn Fitbit.

Misselijkheid en maagpijn zijn er nog steeds.
Best vreemd want ik heb geen migraine meer.
Dan maar wat gemberthee maken.

Het ziet er echt niet uit.

En je hebt ook een flinke lepel honing nodig, maar het werkt wel.
Nu kan ik fijn weer slapen.

Truste!

3 opmerkingen:

  1. Marjolein Vergouwen16 januari 2015 om 01:54

    Heb je al eens wat met mosterd(zaad) geprobeerd tegen de migraine? De moeder van een vroeger vriendje ging altijd met haar voeten in een badje met mosterdzaad en dan verdween de migraine als sneeuw voor de zon...Misschien heb je het al geprobeerd en anders altijd de moeite toch? Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog nooit van gehoord maar ik sta overal open voor.
      Ik ga het eens opzoeken hoeveel je dan moet gebruiken enzo.

      Bedankt voor de tip.
      Super

      Verwijderen