dinsdag 13 januari 2015

12 januari 2015


Goedemorgen.

Ik heb echt heerlijk geslapen.
Dat mag ook wel eens gezegd worden.

Een wazige kamer maar wel een opgeruimde.

Hier nog niet.

Eerst maar eens wat eten.

Het meubel is droog.
Hier heb ik nog twee lelijke stopcontacten...

En hier lijkt het alsof ze er nooit zijn geweest.
Fijn!

Voorlopig komen we nog niet toe aan het stucen van de woonkamer.
Dus is dit een mooie oplossing om het tijdelijk te verbergen.
Ik kreeg al meerdere vragen over hoe het meubel is gemaakt, mocht u het ook graag willen weten, geef een gil.
Dan zal ik kijken of ik een beschrijving kan maken en haal ik het meubel even achter de bank weg om er duidelijke foto's van te maken.

Bij daglicht is deze ook nog steeds erg leuk geworden.
Alleen de deurtjes nog even stellen.

Hier gaan we deze week mee aan de slag.
De basis hiervan is ook weer losse kastjes van IKEA.
En zo kan je heel makkelijk je meubels op maat van de muur maken.

Ik ga op zoek naar de speakers van Zaagmans.
Ik weet dat hij hier heel nerveus van wordt.
Snap nu zijn lauwe reactie.
Die dingen zijn zo goed verstopt. Hij heeft zich geen moment druk gemaakt over het feit dat ik er mee door het huis zou lopen.

De rest van de middag houd ik mij hiermee bezig, want het is maandag.

Zaagmans is weer thuis.
En hij heeft donuts meegenomen.
Waar vind je die nog?
Donuts dan hè.

Ik ben er zo blij mee. Bouw spontaan pannenkoeken.

Dat is lang geleden, een blij gezicht bij het eten dat ik voor haar heb gebouwd.

Tijd voor de boodschappen.

Bij de bouwmarkt?
Nee, ik ga hier op zoek naar brokjes voor Meneer T met iets meer vet.
Maar dan nog, bij de bouwmarkt?
Ja.

Meneer T!
Wat zie je er anders uit.

Een lege supermarkt.
Ik hoop dat de baas van het hondje hier nog wel ergens is.

Klaar!

Zeg maar nee, dan heb je er twee.
We haalden ook nog even een nieuwe telefoon voor mij op.

Thee en een donut!
Het erge is...ik weet dat er nog een paar in de koelkast liggen en als je er eenmaal ééntje hebt gegeten...dan krijg je die andere niet meer uit je hoofd.
Zal ik dan nog...

Truste!

4 opmerkingen:

  1. Ik wil heel graag weten hoe je dat meubel achter de bank hebt gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga het proberen zo duidelijk mogelijk te omschrijven en na het weekend te plaatsen

      Verwijderen
  2. Jullie huis word steeds mooier, ben erg benieuwd hoe het tv meubels zal worden....oh en donuts zijn zo lekker....ik koop ze niet,,je blijft eten tot ze op zijn :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je nu een iPhone 6? Ik twijfel nog een beetje. Ben benieuwd wat je er van vind.

    BeantwoordenVerwijderen