maandag 12 januari 2015

11 januari 2015

Goedemorgen.

Wij klussen nog even door.

Buiten is er toch niet veel aan vandaag.

Ik schilder het meubel nog een keer.

En Zaagmans gaat de muur stuken.

Dit lampje kocht ik gisteren bij Lifestyle.
Erg blij mee.

Tijd voor wat kleding.

En de laatste stoelen in elkaar zetten.

Ok, het leek zo simpel, maar iedere stoel die ik in elkaar wil zetten, daar draait het schroefdraad van door.
Ik ben inmiddels ook doorgedraaid, dus ik ga wat anders doen.

 Eindelijk de tuinkamer opgeruimd.

Ik ga zo even kijken in het nieuwe huis van mijn zus.
Ze kan nog wel wat spullen gebruiken en dat komt mooi uit.
Wij moesten toch minderen en delen is veel leuker.

Eerst halen we Dochter op.

Hier lijkt het kalm, maar dat is meer stilte voor de storm.

En weer door.

Super leuk huis heeft mijn zus.
Maar waar is Zaagmans nu gebleven?

Ah, daar.

Onwijs grote tuin.
Dus mocht u nog ergens een zwembad hebben liggen en er vanaf willen, mijn zus kan het kwijt.

Heel gezellig zoldertje.
Wat wil een mens nog meer?
Nou, een paar potten verf en mensen die mee gaan helpen schilderen.

Wij brengen ondertussen onze doorgedraaide stoelen terug naar IKEA.

En daarna kookt Zaagmans iets lekkers.

Kijk!
Behangklaar!

Hier ook een beetje gezelligheid.

En hier vooral nog troep.

Het eerste kastje is bijna af.

Ik maak nog een wandeling want ik ben vandaag de sloomste in mijn Fitbit app.
Werkt toch goed zo'n ding.

En ik loop zelfs nog in de regen.
Met gevaar voor eigen leven, ben nog steeds allergisch voor regen.

 Zaagmans loopt een stukje voor mij. Komt omdat ik om de zoveel meter weer stop voor een foto.

M'n nieuwe muts, met pony.

Deze hier ligt nog te suffen op de bank.
Het gaat niet zo heel goed met hem, 400 gram afgevallen en hij lijkt opeens zo oud.
Kan ik niet zo goed tegen...

Hier kan ik trouwens ook niet tegen, net geen 10!
Maar ik deed mijn best.

Truste!

5 opmerkingen:

  1. wat vervelend dat het niet zo goed gaat met Mr T snap dat je daar niet tegen kan, dat is zo ellendig want je weet niet wat je moet doen.
    Oh je hebt zo'n mooie lamp! Wat super leuk, kan me voorstellen dat je daar blij mee bent. jammer dat de stoelen doorgedraaid zijn....de tuinkamer ziet er gezellig uit al zal het bast nog wel weer veranderen denk ik zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem nu op wat vette brokken gezet, even aankijken denk dat het wel kan helpen. De Tuinkamer zal nog wel eens veranderen ja :)

      Verwijderen
  2. Ach, hij zal toch niet ziek zijn? Hoe oud is hij eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is bijna zes. Maar hij heeft nog steeds eetlust en wil spelen. Alleen omdat hij nu zo was afgevallen ging hij opeens veel slapen. Andere en vette brokken nu en eind van de week weer wegen.

      Verwijderen
  3. Had je hem soms ook een stappentellertje gegeven?

    BeantwoordenVerwijderen