vrijdag 2 januari 2015

1 januari 2015

Goedemorgen.

Zo ziet het ontbijt van de eerste dag van het jaar er dus uit.
Heerlijk!

Voor Zaagmans werd het nogal laat.
Of eigenlijk te vroeg, net hoe je het wilt zien.
Ik zie vooral dat hij nog erg moe is.

Laten we dan nog maar voor een tweede ronde gaan.

Ik heb ook weer iets van kleding gevonden.
Fijn.

Weg met al die kerstgeuren.
Clean cotton wil ik vandaag.

Ik zet even alle foto's over naar mijn pc en externe harde schijf.
Wat een berg foto's heb ik alleen al van al het ploggen.
En nog een berg foto's die niet eens op internet staan.

Zeg, wat ben jij aan het doen?

Ik kan Zaagmans ook geen twee tellen alleen laten.
Vroeger had je kinderen die behang trokken als je even niet keek.
Ik heb een vriend die het stucwerk van de muren steekt.

Ik ga wel een oliebol eten.

En op 1 januari ga ik niet te moeilijk doen.
Pasta dus.

Eet smakelijk.

Wat gaan we nu weer doen?

Nou, mijn Fitbit vertelde mij net dat ik vandaag niet heel veel kilometers heb gemaakt.
Dat gaan we dus nog even doen.

Langs de Zendmast natuurlijk.
Die doet het nog.

Doe jij het ook nog een beetje?

Ik heb mijn warme muts maar weer opgezet.
Men wat is het koud vandaag.

Eenmaal thuis kijk ik natuurlijk meteen of ik wel voldoende stappen heb gemaakt.
Anders moeten we nog een rondje.

We hebben genoeg stappen gemaakt vertelt mijn Fitbit.
Thank God denkt Zaagmans.
(Hij denkt altijd in het Engels)
Proost!

Op de 10.009 stappen.

Truste!

1 opmerking:

  1. Volgens mij moest zaagmans nog een beetje uitslapen :-) Met een fitbit kom je nog eens buiten ;-) je bent 15 keer de trap op gelopen, dat is best veel toch? Telt hij dan erop en eraf als 1 keer? Leuk om de zndmast kerstboom nog even te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen