dinsdag 30 december 2014

29 december 2014

Goedemorgen.

Het is nog heel erg vroeg en ook erg donker als wij wakker worden.

Hier gelukkig niet meer.
Wat gaan we vandaag allemaal doen?
Nou, heel veel stappen maken, ik heb namelijk mijn Fitbit aan mijn broek zitten.

Begin hier maar eens mee.

Gelukt.

Daarna is de badkamer aan de beurt.

En zet ik voor het eerst sinds ik hier woon mijn computer boven weer aan.
Hoi computer!
Fijn dat je het nog doet.

Even stofzuigen.

En daarna schrik mij een ongeluk.
Ik dacht dat het dak naar beneden kwam.
Wij hebben namelijk nogal rechte daken, dus als de sneeuw dan gaat smelten heb je een echte lawine voor je deur.

Men, wat een herrie.

Ik lunch.

En kijk nog even voor de zekerheid of er niemand onder de sneeuw ligt.

Nu de boom weg is moet natuurlijk wel alles schoon gemaakt worden.

Lukt prima.

Hier ook.

Ik hang wat schone kleding op.

En dan is het alweer tijd om naar fysio te gaan.

Ik ben wat vroeg dus ik besluit nog een rondje te gaan lopen.
Alles voor een paar extra stappen met de Fitbit hè.

Vandaag de laatste keer hier.
Mijn fysiotherapeut stopt hier met werken en dan ben ik vandaag ook nog eens haar laatste patient.
Nu niet gaan huilen met z'n allen, het komt wel weer goed.

Door...

Om boodschappen te gaan doen in een heel gladde winkel.

En weer door...

Om bij de volgende supermarkt boodschappen te gaan doen.

Stop daar toch eens een keer mee!

Alles weer netjes in de kasten zien te proppen.

En daarna blader ik nog wat in een tijdschrift.

44 keer de trap op vandaag!
Dat was een goede eerste dag.
Ik mag gaan slapen.

Truste!

1 opmerking:

  1. Wow, jij hebt veel gedaan en dan ook nog eens 44 keer de trap op gelopen, echt dat is mega veel. Heerlijk als alles weer schoon is hé, ik ben ook wat bezig geweest. Jammer dat je fysio stopt, heb je al iemand anders gevonden? Waarom gebruik je nu een Fitbit?
    Moeten ze ook voor rolstoelen maken, ik wil wel eens weten hoeveel meter ik per dag rijd in huis,volgens mij is dat best veel.

    BeantwoordenVerwijderen