zaterdag 27 december 2014

26 december 2014

Goedemorgen.

Zoals u kunt zien is het hier nog steeds kerst.

Voor Meneer T ook, hij mag vandaag uitslapen.
Nog langer uitslapen zult u denken?
Ja op zon- en feestdagen neemt hij het er extra van.

Zaagmans gaat iets heel stoers doen.

De muur in de hal stucen.
Ziet er tof uit.

Dat wil ik ook wel een keer proberen.
En dat valt nog niet mee.

Ik laat het stucen aan Zaagmans over en trek zelf iets kerstigs aan.

Wel mooi geworden en zeker voor een eerste keer.

Ik kan een trucje met eieren.

Hoppa!

Drankje erbij.

Warme UGG's.

En een vrolijk kind dat zin heeft in een kerstdiner.

De cracker vindt ze het leukst, daarna gaat ze eigenlijk het liefst naar boven.

En zoals u gisteren ook al kon zien, vindt Zaagmans zijn kroon het leukst.
Koning Zaagmans.

Zo kan het ook.

Een paar kleine hapjes.

 En ach, daarna nog maar een stukje taart.

Zo!
Leuk al die gezelligheid, maar ik vind het ook wel even lekker om wat tijd voor mijzelf te hebben.
Ik kijk 'Een huis vol', de laatste aflevering.

Meneer T is er ook wel een beetje klaar mee voor vandaag.
Zullen we dan maar gewoon gaan slapen?
Ok.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Het blijft een vreemde dag, tweede kerstdag.......vind je ook niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap van Zaagmans zeg!!!
    (Heb je mijn keukenwanden al eens goed bekeken?)

    BeantwoordenVerwijderen