vrijdag 26 december 2014

24 december 2014

Goedemorgen.


Is het veilig?
Gaat vandaag nog door?
Niemand pijntjes of ongemakken?
Dochter naar dagbesteding?
Mooi.
Dan kunnen we gaan shoppen vandaag.

Ik schuif eerst nog wat met de salontafel.

Maar niet te lang, want dat gaat allemaal van onze shop-tijd af.

Weet u al waar we zijn?

Nu wel hè.
Primark.
Daar waar alles al van de hangertjes valt voor je het uit het rek hebt getrokken.

Waar is iedereen eigenlijk?

Dát moet je dus nooit vragen in Primark.

Ook niet voor de grap.
Snel naar de kassa dus.

Bij een andere winkel pas ik deze gympen.

Die ik niet koop omdat Zaagmans ze op klompen vindt lijken.
Wat is er eigenlijk mis met klompen?
Heb er nu wel een beetje spijt van.

Blijft onhandig hè happen met een beugeltje.

Kom, gaan we de drukte in.

Schoenen!

Ja dan is Zaagmans intens gelukkig.

Staan leuk.

Vinden we het nog een beetje leuk?

Dáág.

Waar ga je eigenlijk naartoe?

 Woonmall.

Nee we blijven hier niet slapen.

Nee, ook niet met haar erbij.

Ik zoek nog iets leuks voor Meneer T.

Dit?
Nee.

Ook op tweede kerstdag open mensen.
Sla uw slag.

Wij gaan in ieder geval naar huis, het is wel genoeg geweest zo.

Eerst Dochter nog even ophalen.

We zijn weer compleet.

Op naar huis.

Waar ik samen met Meneer T nog wat cadeautjes inpak.


Hij kan niet meer wachten.

Even omkleden.

Zaagmans zit er al helemaal klaar voor.

Hij heeft zelfs de tafel al gedekt.

Dat is fijn, dan kan ik nog even een maaltijd bouwen.

Best gelukt.

Mee eens?

Fijn!

Meneer T had ook best een hapje willen hebben.

Zo!
Gaan we nu dan eindelijk uitpakken?

Er ligt genoeg.

Maar nee, wij willen nog even naar Serious Request kijken.

Sjonge.

Wat fijn dat er zoveel is opgehaald.

Dochter zit er al klaar voor.

Nee Meneer T, deze is voor Dochter.

En deze voor mij.

En nog eentje voor Zaagmans.

En weer één voor Dochter.

Heel knap kind.

En alwéér eentje voor mij.

Wat een naam voor een juwelier...

En dan eindelijk ook wat voor Meneer T.

Zo te zien ben je er echt heel blij mee ;)

En jij met deze ook, geloof mij maar.

Moment, we zijn nog even bezig.

Wat zit er in Zaagmans?

Ohhhhh!

Een soort van drankje dat heel de wereld al over is geweest.

En wat is dit?

Ohhh een nieuw vest en zo lekker zacht.

Nog meer?

Dan toch nog gekregen.

Zaagmans gaat ook nog even door.

Een grote pot om vol te stoppen met alle mooie momenten van 2015.

Echt?
Mag het?

Bijna op...

 De laatste cadeautjes zijn voor Dochter.

En nu alles uitgepakt is, gaan we lekker slapen.

Truste!

1 opmerking: