woensdag 3 december 2014

2 december 2014

Goedemorgen.

Ik begin de dag met het laten vallen van het bakje van Meneer T.

Hij kan er niet om lachen.

Wat staat er vandaag allemaal op de planning.

Uhhh nou, niet zo heel veel meer.
Ik neem een tablet in de hoop dat mijn migraine hiermee weg gaat.

De rest van de middag breng ik hier door.

En als Dochter ook weer thuis is, verhuis ik naar beneden.
Fijn zo'n grote bank.

Ik voel mij niet al te best nog.
Kunt u het zien?
Vanavond zouden we eigenlijk yoga hebben.

Maar de yoga-les kwam naar ons toe!
Hoe luxe is dat?
Zelfs dat is mogelijk bij Sana-yoga.
Mocht u een beetje bij ons in de regio wonen en ook yoga willen doen met bv uw kind, kijk zeker even op de website.

Ik mag heerlijk toekijken vanaf de bank.
Kind, doe je wel even mee?

Heel goed!

Kom op, armen in de lucht.
Zaagmans checkt meteen even of het plafond nog wel goed in het witsel zit.

Doe je nog mee?

Keurig.

En daarna stort Dochter weer in.

Maar bij het nadoen van haar favoriete gerecht, een pizzapunt, knapt ze weer helemaal op.

Samen doen ze nog even de duif.
Een vredesduif, toepasselijk tijdens deze dagen.

En daarna krijgen ze iets in handen van Wendy en moeten ze raden wat het is.

Meneer T heeft het als eerste geraden en eet het dan ook meteen op.
Het was een pepernoot.

Daarna bakt Zaagmans een paar pepernoten op de rug van Dochter.

Even lekker opwarmen.

En hier zijn ze bijna gaar.

Na het pepernoten bakken zijn Zaagmans en Dochter ook helemaal gaar en mogen ze op droomreis.
Heerlijk onder een dekentje luisteren naar het verhaal dat Wendy te vertellen heeft.
Mensen, ik heb werkelijk geen idee meer waar de droomreis over ging, ondanks het scheel zien van de migraine en het groen aanlopen van de misselijkheid heb ik mij toch genoten!
Wat een speciale avond, dankjewel Wendy voor wat je ons kwam brengen.
Zo mooi, zo bijzonder.

En alsof dat alles al niet mooi en bijzonder genoeg was, kregen we er ook nog een nieuw familielid bij.
We kregen een nieuwe pop van Wendy.
<3

En nu rap slapen.

Truste!

1 opmerking:

  1. Vervelend dat je weer migraine had, wat super en speciaal dat jullie yogalerares bij jullie thuis kwam en het toch door kon gaan, het lijkt mij echt heerlijk als ik het zo zie. Wat super lief dat jullie zo'n mooie pop hebben gekregen. Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt

    BeantwoordenVerwijderen