vrijdag 28 november 2014

28 november 2014

Goedemorgen.

Dochter zit er al helemaal klaar voor.
Op vrijdag begint haar dag met paardrijden.

Meneer T gedraagt zich weer eens als een baby.

Als Dochter weg is leg ik hem terug in mijn bed.

Daarna trek ik eindelijk een rok aan die al heel lang nieuw in mijn kast hing, maar die ik nog niet aantrok vanwege al het verhuis-gedoe.
Ik vind hem eigenlijk verdomd leuk staan.

Nou lach dan ook.
Ander keertje weer.

Hier raak ik van in de war.
Tijdens het uitruimen van de afwasmachine kom ik deze vreemde vork tegen.
Hoe komt hij hier?
Wat doet hij hier?
Hoe kom ik er zo snel mogelijk vanaf?

Kan toch niet.

Ik kan het slecht hebben.

Opgeruimde keuken.

En een lachende oven.

Meneer T slaapt nog steeds.

Ik maak het toilet boven wel even schoon.

Hallo!
Wakker worden.

Het is al bijna middag.

Wat doe je nou?

Dit ziet er echt heel vreemd uit.

Toilet beneden is ook aan de beurt.

Ik lunch.

En hier is Dochter alweer thuis.
Zonder gezicht.

Zaagmans zonder gezicht.

Zullen we dan maar gaan eten?

Jij ook, kind zonder gezicht?

Handige hoogte die kap, echt waar.

Na de nasi vind ik de hond op tafel.
De hond hoort toch in de nasi?
Tenminste, in sommige landen volgens mij wel.

We gaan de deur weer uit.

Gordijnen halen bij HEMA.

En nog even een rondje.

Naar de toko.
Met heel veel kruiden.

Sambal...

En black salt, in het roze.

Zullen we maar weer gaan?

Ik trek lekker mijn huispak aan.

En rommel nog wat met mijn kruiden.

We drinken nog een keurig kopje thee met koek en dan ga ik naar bed.
Het is hier oudjaarsavond.
Morgen verjaar ik.

Truste!

4 opmerkingen:

  1. Wat ligt Mr T toch lekker in de armen van je dochter. Je rok staat je super, erg mooi. Oh en dat filmpje van Mr T....en dan zijn hansopje ;-) zo schattig. Staan de gordijnen mooi? Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een hele gezellige dag! Veel liefs, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het valt me bij elk filmpje op dat je zo'n lieve stem hebt! Fijne verjaardag vandaag, maak er wat moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Wendy, fijne dag vandaag.
    *weer met een dikke glimlach gelezen*

    BeantwoordenVerwijderen