dinsdag 25 november 2014

24 november 2014

Goedemorgen.

Wat een bende.

Leuk begin van de week.
Wat moet ik hier nu weer mee?

Niks.
Gewoon douchen, aankleden...

En ontbijten.

De rest van de dag breng ik hier door.

En tussendoor maak ik ook nog een plog.

En lak ik sinds weken weer eens mijn nagels.

Ik lunch met yoghurt.
Moet kunnen.

Ik moet alleen niet te snel opstaan, want dan loop ik tegen de lamp.

Hallo schoon servies.

Hallo schone keuken.

En natuurlijk weer schone kleding op maandag.

Hoi!

Ohh, kijk eens wat de pakjesmeneer bracht.

De schoenen die van de week niet meer in mijn maat waren.
Blij mee!

En wat doen we nog meer op maandag?

Boodschappen.

En weer door.

Naar de volgende supermarkt.

Waar ik eindelijk speculaaskruiden vind zonder suiker.

Nog heel even naar mijn mooie schoenen kijken.
En dan lekker slapen.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Je nagels hebben een super kleur en je schoenen zijn super....Bevalt het al beter nu de muur weer wit is?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Schoenen zijn leuk he :)
      Ja ben toch wel blij met de muur.
      Groen was heel tof maar door dat het nu wit is heb ik meer licht in de woonkamer

      Verwijderen