dinsdag 18 november 2014

18 november 2014

Goedemorgen.

Goedemorgen...rug van kind.

Hoi schoon servies.

Als iedereen de deur uit is plof ik het liefst hier op.

Maar dat doe ik niet, ik houd niet van dutjes overdag.
Krijg je alleen maar een duf hoofd en lelijke vouwen van in je gezicht.
Dus ik maak hier wat van.

En wel als sap.
Ben te moe om te kauwen.

Onze middag ziet er ongeveer zo uit.
- het boodschappen doen dan.

We eten vanavond groentefriet.

Met salade.
Is dit nu dubbelop?

Ze zien er goed uit.

Hoi!
Ben je ook weer thuis, samen met vinger?

Vanmorgen haar rug, vanavond haar gezicht achter haar handen.
We gaan vooruit.

Ha!
Ik heb eindelijk het yogaschrift gevonden.
Ik wist natuurlijk wel in welke doos hij zat, maar ik kon alleen niet bij de doos zelf komen.
Daar ga je dan met je draaiboek.

Zaagmans brengt ons met de auto, vijf meter verderop.
Hij moest toch naar de bouwmarkt.
Zonder mij kan hij extra lang bij alles blijven kijken.

Gezellig straatje.

We gaan nog steeds vooruit, al één hand minder voor haar gezicht.

Dochter trekt een mooie kaart.

Goed onthouden voor deze week, kind.

En omdat Dochter zo gek is op de anus, krijgt ze alvast voor haar verjaardag een ster.
En zoals Wendy dat heel mooi zei, als je boos bent knijp je maar eens flink in je ster.
Goed plan!

Dit is mijn kaart voor deze week.

Ik zal er eens over nadenken.

Yogabingo.
Woehoe!

Wie gaat er winnen?

Ik.

Dan doen we ook nog even deze vier op een rij.

En dan neemt Dochter even haar moment om te bouwen met de stenen.

Nog een rondje dan maar.

Heel knap!

En snel weer terug in de favo-puber-houding.

Heel goed kind.
Van al dat bouwen en bingo-en raak je compleet uitgeput.

Dus mogen we opgebaard en toegedekt luisteren naar de droomreis.

En met een ontspannen lichaam vertrekken we weer naar huis.

Ik drink nog een kopje thee.

En doe mijn best om deze hier naar boven te krijgen.

Ik wil ook heel graag naar boven.
Naar bed.
Ik ben er aan toe, ziet u?

Truste!

2 opmerkingen: