dinsdag 21 oktober 2014

21 oktober 2014

Goedemorgen.

Ontbijt op bed.
In de woonkamer.
Of eigenlijk de keuken.
Het kan bij ons allemaal.

Meneer T heeft gisteren op de bank geplast.
Ik ben er niet blij mee.

Ik steek een kaarsje aan.
Goed tegen de donkere wolken en mijn donkere bui.

Kijk nou eens.
Gisteren gekocht bij IKEA.
Placemats.

Ik draai een paar wassen.

En ga bij Dochter op de kamer aan de slag.
Met het bed kan ik nog niet zoveel zo zonder middenbalk.

De kasten maak ik schoon.

En daarna is het weer eens tijd voor een groen drankje.
Misschien zit het tussen mijn oren, maar na het drinken kan ik de wereld weer aan.

In de garage zoek ik de kledingbakken bij elkaar.

En als Dochter thuis komt om te oefenen met haar begeleidster, ruimen we samen de kasten in.

Nou ja samen...
Help je nog wel even mee?

Sweaterman is thuis!
HUH?!
Die woont hier toch niet?
Nee hij komt even helpen met de kastjes naar boven brengen.

En hé, daar heb je Zaagmans ook weer.

Ik tover even een pindasoepje op tafel.

Smaakt het?

En dan gaan we weer op pad.

Precies, de middenbalk halen.

Sweaterman!
Woon je dan hier?
Nee, ook niet.
Hij komt nog even wat langsbrengen.

En als een malle gaan we door IKEA.
Als ik toch een prijs kon winnen met snelwandelen door IKEA, nou nou, dan had ik een kast vol hoor.
Maar goed, deze foto, als je er snel aan voorbij loopt denk je, waarom huilt dit meisje op de bank?
Tenminste, ik dan.

Uhh, ik denk toch niet dat we een prijs gaan winnen met snelwandelen.
We zijn...
De middenbalk vergeten.

Als een malle weer terug.

En weer door de lange gangen.

Met ons briefje.

Uhm... we moeten de balk ergens anders halen hoor.
Maar kijk gerust mijn tas na.

Zoals ik al zei, we hebben alleen het briefje.

En rap weer terug, langs het huilende meisje.
Of misschien in uw geval het lachende meisje.

Lekker weertje vanavond.

Ik stort mij op het bed van Dochter.
Nee dat is niet waar, ik stort mij op het opmaken van het bed van Dochter.
Ziet er al best leuk uit toch?

En zo?
Al een klein beetje toch?

De rest van de avond regent het lekker door.

Ik ga naar bed.
Truste!

2 opmerkingen:

  1. En zo krijgt een huis vorm en wordt het een thuis. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het bed van je dochter er leuk uit....zie je dat het wel gaat lukken, al kan ik me je boze bui ook heel goed voorstellen en weet je....ik ben jaloers op je placemats, wat zijn die super leuk!ps: nog even en je moet Mr T luiers aan gaan doen zodat hij niet meer tegen je mooie spullen plast.

    BeantwoordenVerwijderen