vrijdag 17 oktober 2014

16 oktober 2014

Goedemorgen.

Mijn ontbijt voor vandaag; yoghurt, spelt, walnoten, peer en honing.

Verhuizen of niet, mijn wenkbrauwen moeten af en toe wel geplukt worden.

Ook als je aan het verhuizen bent kun je stoofperen maken.

Ik heb er nu al zin in.

Zo krijgen wij onze post hier.

Gek op post!
Dank jullie wel.

Ik prop nog wat in de wasmachine.

En daarna gaan we weer op weg naar de bouwmarkt.

Niet zo snel.
Wacht op mij.

Hebben we het nog een beetje naar ons zin?
Ok, we zien er wat moe uit...en tien jaar ouder.

Snel naar huis.

Waar Zaagmans het hartjes tekenen ook al over heeft genomen.

Het gaat heus heel mooi worden.
Dat moet gewoon.

Als ik klaar ben met het toilet is de vloer aan de beurt.

Smeren en vegen, smeren en vegen.
Ik begin al aardig op een bouwvakker te lijken.
Alleen heeft een bouwvakker wel weekend en vakantie toch?

Bouwvakkersvoedsel.
Moet niet te lang gaan duren dit.

Ach, doe dan ook nog maar zo'n lekker stoofpeertje.

Eerst laag zit erop.
Maar nog niet heel zichtbaar.

Dit is ook nog niet erg zichtbaar.
Als alles een beetje op orde is zal ik mijn andere camera er voor u bij pakken.
Of u komt gewoon op de koffie.
Dat kan ook.

Truste!

9 opmerkingen:

  1. Ik kom hoor op je fandag!
    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie het al gebeuren... Moet Zaagmans het alleen doen.
      Ik ben in het echt namelijk veel te verlegen.

      Verwijderen
  2. Ik wil ook graag op je fandag komen. Moet ik me nog aanmelden en kaarten reserveren ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik neem wel wat mee voor bij de koffie......heb je ook een adres voor fanmail? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oehhhh wat voor lekkers? :)
      Adres voor fanmail via mijn mailadres hier rechts op de pagina :)

      Verwijderen
  4. Zeg maar wat je lekker vind ;-)
    Ik zal even een mailtje sturen :-)

    BeantwoordenVerwijderen