donderdag 16 oktober 2014

14 oktober 2014

Goedemorgen.

Ons eigen bed sliep heerlijk.
Ik voel mij helemaal uitgerust.
Alleen jammer van die pukkel.
Maar goed dat ik geen spiegel naast mijn bed heb.

Oh en die schone lakens na twee weken.

Aan de hoogte van de afzuigkap moeten we wat doen.
Wel prettig in de keuken slapen.
Nu heb ik nog sneller mijn koffie in bed.

Ontbijten gebeurt helaas nog op de grond.

En alle kleding, die staat ook nog op de grond.

De schone was hangt inmiddels wel op een rekje.
Alleen moeten we nog wel de kasten terug zien te vinden in de opslag.

Ik beeld hier migraine uit.
Ziet u dat?
Vast niet.
Maar ik voel het wel.
De rest van de dag loop ik met mijn hoofd onder mijn arm.

Proppen we een frietje naar binnen.

En lig ik al om zeven uur in bed.
Verhuizen of niet, magraine verhuist helaas ook mee.

Truste!

3 opmerkingen: