zondag 12 oktober 2014

10 oktober 2014

Goedemorgen.

Spullen pakken en gaan.

Het is hier nog net geen zeven uur.
Ik vind eigenlijk dat ik er nog best fris en fruitig uit zie voor een vrijdagmorgen.

Goedemorgen geit, goed op het huisje passen hè.

En we zijn weer vertrokken.

Meneer T denkt nog steeds dat hij niet kan lopen en vindt het nieuwe huis helemaal niet leuk.

En hier zijn we alweer onderweg naar de bouwmarkt.
De Bouwmaat om precies te zijn.

Als je ergens niet wilt zijn als vrouw zijnde.

Het enige roze dat ze hier verkopen wil je niet eens hebben.

We zijn weer thuis.

En Zaagmans gaat er meteen weer vandoor.
De nieuwe vloer ophalen.

Ik verf deze muur nog een keertje.
Ik zie namelijk nog steeds roze.

En zoals hij dat de hele week al doet, blijft Meneer T er gewoon bij liggen.

De paarse muur is ook nog één en al vlek.

Hup hup.

En klaar.

En daar is Zaagmans ook alweer met de vloer.

Ik doe nog een ander muurtje.

En dan is het alweer tijd om naar de opslag te gaan.

Hallo spullen.

Ik ben er vandaag weer met mijn systeem.

En Zaagmans heeft er zin in.

We hebben zelfs versterking.
Alle meubels moeten er namelijk uit voor we bij de dozen kunnen.

Of ik nog even de zwaaifoto wilde maken.
Tuurlijk.

Sterke mannen.

Doen ze het goed Meneer T?

En als we alle dozen thuis hebben gebracht, is het alweer tijd om naar de boerderij te gaan.
We mogen een paar uur met onze ogen dicht gaan liggen.
Ahhhh, fijn!

Truste.

1 opmerking:

  1. Jullie zijn echt super druk.....oh arme Mr Tnog steeds van slag en zielig....

    BeantwoordenVerwijderen