maandag 29 september 2014

29 september 2014

Goedemorgen.

Deze hier is al vroeg aan het gamen.
Ik laat het maar even zo voor vandaag.

Ja lekker, koffie.

Ik ga nog een rondje wandelen met Meneer T.

Wat is het hier toch mooi.

Dochter heeft er vandaag geen zin in.

Echt niet!

Wij zijn alweer onderweg.

Naar de notaris.
Ik teken hier een volmacht omdat ik geen zin heb om tot drie uur te wachten.
Zie namelijk nog steeds scheel van de migraine.

Binnen twee minuten gedaan.
Dag huis.
Dat je maar een fijn plekje mag worden voor de volgende bewoner.

En we zijn weer vertrokken.

Terug op de boerderij.
Waar het denk ik wasdag is.

Meneer T voelt zich hier helemaal thuis.
Hij waakt als een echte boerderijhond.

Ik voel mij even helemaal nergens meer thuis bij het zien van mijn lege sleutelbos.
En alweer een klapperend hart.
Ik ben slecht in dit soort dingen.
Nog acht dagen en dan kan ik gaan klussen in ons nieuwe huis.

Alsof het niet genoeg is, krijg ik ook nog deze foto van Zaagmans.
Ik weet nog heel goed hoe wij twee jaar geleden aan dit avontuur begonnen en hoopten dat het zoveel verbetering zou geven voor Dochter.
Twee jaar later besef ik mij heel goed dat ik niet alles voor haar weg kan nemen maar beter energie kan steken in haar sterker maken.
En we dus weer terug kunnen naar een plek waar ook Zaagmans en ik ons thuis kunnen voelen.
Maar toch, ik had het gevoel graag hier gehad.
Nog acht dagen en dan zijn we waarschijnlijk dit gevoel wel weer vergeten.

Om even bij te komen kijk ik Andy en Melisa.
Die zo te zien ook gaan verhuizen.

Tijd om een rondje te gaan wandelen met Meneer T.

De regen mag van mij wel uit trouwens.

Hoi UGG's.

Leuk kleurtje hoor.

En als we weer naar huis lopen wacht de waakgeit ons alweer op.

Dochter gaat de cakjes van de buren proeven.
En en?

Goedgekeurd!

Tijd om weer op pad te gaan.

Naar de fysio.

En hier was ik alweer klaar.
Ik kreeg een fijne massage en wat tape.

We wachten nog even in onze oude buurt op Dochter.
Die had hier vanavond nog even afgesproken.

Kom, we gaan weer naar onze boerderij.

Kopje thee erbij.

Strak in de tape en zo weer een poging doen tot slapen.

Truste!

2 opmerkingen: