dinsdag 23 september 2014

23 september 2014

Goedemorgen.

De dag begint bij ons met heel veel liefde.

En een lange broek, de herfst is nu toch echt begonnen.

Ik stofzuig wat, maar heb eigenlijk geen idee waarom.

Schuif wat overgebleven spullen door het huis.

En neem een rijstwafel met sambal.
Voor dat beetje pit.
In de hoop dat ik nu heel pittig de laatste dingen voor de verhuizing ga regelen.
Maar helaas, ik kwam tijd te kort.

Dochter was thuis om te oefenen.
Ze mag het eten voor vanavond klaar maken.
En kom ik er toch achter dat ze al die jaren dat ze op een stoeltje achter mij zat, stiekem heeft meegekeken.
Mijn kind kan als de beste koken!

Hier lijkt iets vreemds te gebeuren.
Mam, deze prei is niet goed meer!

Hij springt de hele tijd uit zijn velletje.
Geen strakke plakjes is geen goede prei.

Ook vanmiddag hebben we ons weer goed aan de planning gehouden.

Het eten was uhhh, nogal bijzonder.

En met saus maak je het nog bijzonderder toch?
Toch Zaagmans?
Smakelijk!

Ook Zaagmans loopt een beetje vast.
Die laatste dingen...niemand heeft daar zin in.

Ja schreeuw het er maar uit.

Ik maak mij klaar voor yoga, misschien dat dat wat helpt.

Oh, uh, hier hang ik net de telefoon op.
Geen yoga vandaag.

Weet je wat?
Ik ga wel wat kopen.
Kopen geeft ook ontspanning.

Hallo bruisend Houten.
Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik hier ben.

Er is hier iets geks aan de hand.

Gaat niet goed hier in de supermarkt hoor.

Om nog meer te ontspannen en de verwarring van de supermarkt kwijt te raken, koop ik maar een potje nagellak.
Ja ik weet het, het verbod enzo, maar dit is ook beter voor Zaagmans.
Ik MOET nagellak.

Zo!
Ik kan weer rustig naar huis.

Truste!

1 opmerking: