vrijdag 19 september 2014

19 september 2014

Goedemorgen.

Dochter wekt mij met een rondje Sims.
We zijn samen een beetje verslaafd geraakt ben ik bang.

Volgende week vrijdag zijn we onze tassen aan het inpakken om in het vakantiehuisje te gaan slapen.
Ik besef mij dus dat dit de laatste keer is dat ik het bed ga verschonen in dit huis.
Tenzij Zaagmans weer eens een kopje koffie omgooit in bed, dan moet het wel nog een keer.

Ik heb er extra mijn best op gedaan.

Deze maak ik vandaag niet voor de laatste keer schoon.

Wel haal ik alvast alle spullen weg uit het toilet.
Vind u de uilen niet geweldig?
Ze horen niets en ze ruiken niets.
Perfect voor op het toilet dus!

Meneer T neemt het er nog even van.

Niet tegen de camera oplopen.

Restjes voor de lunch.

En toen was Dochter er alweer.
Het weekend kan beginnen.

Om het te vieren neem ik een verkreukeld ijsje.

In mijn Simshuisje is er ook iets te vieren.

Zaagmans zijn weekend is ook begonnen.

Ik haal nog even alle overgebleven groenten door de slowjuicer.

Zaagmans maakt pasta.

De meloen moest ook heel erg op, dus ook daar maakte ik sap van, met een beetje yoghurt.
Best handig de slowjuicer, alles restjes aan het einde van de week in de juicer en je hebt heerlijk vers sap en gooit geen groenten en fruit weg.

Eet smakelijk!

Tijd om de koelkast te gaan vullen.

Maar wat is dat nou?

Geen supermarkt?

Geen probleem, we nemen wel een andere.

En nog even door naar de Action.
Kijk nou!
Deze kaarsen had ik vorig jaar ook al gekocht, ze zijn zo leuk, zal ik weer een voorraadje meenemen?

Oh, dat is waar ook.
Iets met een verbod.

Zaagmans koopt wel iets.

Kijk maar.
En een schik dat hij heeft!

Kijk!
Je hebt ze ook nog in het groot.

Laat mij raden.

Nee zeker.

Ja heel leuk, maar mag zeker ook niet mee?

Nou.
Leuk dit.
Laten we dan maar naar huis gaan.

En voor zo,
Truste!

3 opmerkingen:

  1. Geloof dat ik ook weer naar de Action mot als ik al die leuke dingen zie :-) Handig dat je met de slowjuicer niets van fruit weg hoeft te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze hadden echt weer leuke dingen voor de kerst enzo.
      Wel de moeite.
      En ik had dankzij je tip een kleurboek voor Dochter meegenomen.

      Verwijderen
  2. Ja die kerst spullen zijn erg verleidelijk, maar ik heb me ook ingehouden hoor, heb eigenlijk wel genoeg en er komt natuurlijk nog veel meer leuks de komende maanden. Leuk dat je ook een kleurboek voor je Dochter hebt meegenomen, welke voorkant heb je ? Ik ben er regelmatig mee bezig, vind het zo heerlijk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen