maandag 15 september 2014

14 september 2014

Goedemorgen.

Ik heb het gevoel dat ik in de IKEA gids wakker ben geworden.
Heerlijk!

Sweaterman liet gisteren nog wat voor mij achter.
Lief!

Zaagmans begint de dag met het bakken van pannenkoeken.

En dat kan hij goed!

Na het pannenkoeken bakken voelt hij zich nogal wild.

Ik oranje.
Met migraine.
Tijd van de maand.

Dochter had geen zin meer in de zorgboerderij.
Iets met buikpijn maar vooral ook het gebrek aan internet.
Hoi kind!

Pubermodus.

Ik draai een paar wassen.

En hij doet niks.

Ja onwijs in de weg liggen.
Op de warme en schone was.

Wasmand leeg, Meneer T weer terug op zijn plek.

Pff, ik heb hier geen zin meer in.
Mijn hoofd ontploft.

Zaagmans is een bikkel en gaat nog even door.

Ik ga soep maken.

Ja daar heb ik nog wel puf voor.

Shreksoep.

Ben ik net klaar, krijg ik dit.
Ach ja, ieder uitstapje dat ze wil maken kan ik alleen maar blij mee zijn.
We gaan pizza eten.

Zou wel fijn zijn als het droog bleef.

Sweaterman gaat ook mee.
Ondertussen vertelt hij iets over zijn gevonden schat.
Ben alleen even vergeten wat...

We zijn vertrokken.

Zo kunt u natuurlijk niet zien waar we zijn hè.

Nu wel?

De pizza's zijn klaar!

Jahaa, dat ging snel hè!

We gaan niet naar ons plekje.

We gaan namelijk naar huis.
De zon heeft mij iets te misselijk gemaakt, met mijn migraine trek ik het heel erg slecht.

Mag de zon uit?

Maar dat is een kleine pizza?
Je hebt er toch niet stiekem van gesnoept onderweg?

Nou?
Gek toch?

Tevreden?

Vouw ik nog even de was op en ga dan lekker slapen.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Hoop dat je migraine snel weg zal zijn, sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was gelukkig heel snel weg!
      Deze maand niet 1 keer mijn bed in te hoeven kruipen!

      Verwijderen