donderdag 11 september 2014

10 september 2014

Goedemorgen.

Ik probeer hier iets uit te kiezen voor vandaag.
Een opgave als je net wakker bent.

Dáág blote enkels.
Hallo, dikke panty.

Geen slecht begin van de dag.

Meneer T denkt na over de dag.
Zijn dag.

Of ik dan misschien weet wat hij kan doen vandaag.
Nee.

Dit zag er heel even spannend uit.
Maar viel achteraf best mee.

Meneer T bewaakt de warme was met zijn leven.

En Zaagmans zit al zijn hele leven achter zijn laptop.
Oh nee, hij heeft nog wel een paar uur slaap gehad.

Uhhm.
Hallo, internet doet het niet!

 Vinden Zaagmans en zijn beugel nogal grappig.

Hier al iets minder.

En hier vind ik het nóg minder leuk.

Zijn stok komt erbij.
Dan weet je dat het serieus is.

Goed, ik kon niet helemaal gered worden maar een stukje van de pc wel.
Zaagmans liet mij hartverscheurend hard huilend achter.
Of is dat nou dubbelop?
Ik typ dus maar een plog.

U begrijpt, online zetten gaat dus niet.

Zaagmans boft, uit pure verveling zoek ik wat groente en verzin ik een soep.
De van-alles-wat-gooi-het-gerust-door-elkaar-heen-soep.

Knap van mij hè!

Nou en als je het dan een beetje bewerkt met een staafmixer, blijft ongeveer dit over.

Zeg!
Volgens mij moet jij er even voor gaan zorgen dat het internet weer werkt!
Dus rap je kin van het bakje af en aan de slag!

Daarna wil Zaagmans even op pad.
Langs ons nieuw huis.
Ik snap dat niet zo goed.
Hij staat toch nog steeds op Funda?

Nee, geen Funda, hij wil het echt even voelen.
Dus daar staan we dan in onze nieuwe straat.
Had toch ook gekund met Google maps?

Ok, ok, ik kom er ook aan.

Ziet u dat bord?
Daar is onze achtertuin.

Snel naar huis, Dochter komt zo ook weer thuis.

Nou, kusje dan.
En slapen maar.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten