vrijdag 8 augustus 2014

5 augustus 2014

Goedemorgen.

We hadden een korte nacht.
Dochter had last van het spuugvirus.
Arm kind!

Ik heb toch wel een beetje last van een emetofobie, dus ik smeer echt alles in met Dettol vandaag.
Het liefst was ik vandaag in paniek mijn huis uitgerend, maar dat gaat niet als je Dochter ziek is.

Meteen maar alles wassen

Op het warme programma.

En alles stofzuigen.

Ik heb een bikkel van een kind, die gelukkig niet zo bang als haar moeder is.
Niks rustig beginnen met een beschuitje, meteen een bak vol granen.
Ik krijg het al benauwd als ik er naar kijk.

Gaat het weer wat beter schat?

Ouwe zonnestralenvanger.

Ik lunch nog wat met restjes van de vorige dag, maar krijg het maar moeilijk weg.

In de middag lijkt het weer wat beter te gaan, de gamemodus staat weer aan.

Voor de zekerheid maak ik toch wat kippensoep voor Dochter.

En wat speltbroodjes.

Ontplofte keuken.

Opgeruimde keuken.

En als ik dan toch bezig ben, vouw ik ook meteen deze welriekende Zwitsal op.

Achter de schermen bakte ik trouwens ook nog even deze speltmuffins.
Zonder geraffineerde suikers.

De broodjes zijn klaar met rijzen en kunnen de oven in.

Geen zin om alles te snijden.

Dus gebruik ik de Spirelli.

Vergeet je ondertussen niet van de zon te genieten?

Na vandaag schijnt hij weer een tijdje op vakantie te zijn.

Er zit weer wat leven in de Dochter, gelukkig!

Hoi Zaagmans.

We eten met z'n tweeën, Dochter werd niet goed van de lucht van eten.

Goed soepie hé!

Arm kind, weer helemaal slap.
Glaasje sinas helpt gelukkig een beetje.

Als Dochter lekker in haar bedje ligt kijken wij nog even naar de Verbouwing. Net zo spannend als het boek.

Meneer T doet alsof hij bijna uit het leven stapt, maar ik trap er niet in.
Fijn in je eigen mandje slapen, dan doen wij dat ook.
En ondertussen hard bidden dat het spuugvirus vernietigd is door de Dettol.

Truste!

1 opmerking:

  1. oh daar word je niet blij van, hoop dat je dochter weer is opgeknapt en het virus gelijk het huis weer uit is gegaan....ik heb daar ook zo'n hekel aan

    BeantwoordenVerwijderen